مشورت قائدی با مهدی طارمی، از هلند، روسیه و پرتغال برای مهدی پیشنهاد رسید

به گزارش ارانیوز، ، مهدی قائدی ستاره جوان استقلال در دو سال گذشته این قدر خوش درخشیده که حالا پیشنهادهای خوبی حتی از اروپا داشته باشد.

مشورت قائدی با مهدی طارمی، از هلند، روسیه و پرتغال برای مهدی پیشنهاد رسید

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، این بازیکن در سال های گذشته با پیشنهاد اقتصادی بسیار خوبی از کشورهای عربی روبه رو بود ولی خودش علاقه مند است راهی قاره سبز گردد. حالا خبرهای رسیده حکایت از آن دارد چند پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه های اروپایی به دستش رسیده است. قائدی علاوه بر لیگ داخلی، در لیگ قهرمانان هم جزو بهترین ها بوده است. این درخشش مهدی باشگاه های خارجی را بیشتر مصر نموده تا او را جذب نمایند. یکی از نزدیکان مهدی فاش کرد او در حال حاضر از کشورهای هلند، روسیه و پرتغال پیشنهاد دارد. با توجه به درخششی که مهدی طارمی در پرتغال داشته، باشگاه های این کشور علاقه مند هستند تا استعدادهای ایرانی را جذب نمایند. تعیین نیست کدام باشگاه پرتغالی خواستار جذب قائدی است اما ظاهرا پیشنهاد اقتصادی خوبی ارائه نموده اند. قائدی که رابطه خوبی با طارمی دارد از او در این باره پرسیده و مشورت گرفته است.

مهدی از گذشته از هلند و همین طور روسیه پیشنهاد داشت . تماس هایی با ایجنت قائدی برقرار شده ولی پیشنهادهای اقتصادی هنوز به صورت رسمی نبوده است. جواب قائدی و مدیر برنامه هایش این بوده که باید تا خاتمه مسابقات لیگ ایران منتظر بمانند. البته مهدی برای جدایی باید با باشگاه استقلال هم به توافق برسد. این باشگاه که با مسائل اقتصادی زیادی روبه روست بدش نمی آید از فروش قائدی پول خوبی به جیب بزند و بخشی از بدهی هایش را پرداخت کند. آنها هنوز به صورت رسمی رقم فروش مهدی را اعلام ننموده اند ولی بعید به نظر می رسد زیر 2 میلیون یورو از فروش این بازیکن بخواهند. به هر حال مهدی آنقدر خوب بوده که باشگاه های خارجی به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت به او نگاه نمایند. در فوتبال اروپا دو میلیون و سه میلیون یورو رقم چندانی نیست. به عنوان مثال باشگاه ریوآوه که طارمی را جذب کرد، با قیمت 5 میلیون یورو این بازیکن را به باشگاه پورتو فروخت. حالا باشگاه عظیم پرتغالی بعید است زیر

15 میلیون یورو از فروش مهدی بخواهد. برای جهانبخش هم چنین اتفاقی افتاد. او مفت به هلند رفت و بعدها باشگاه آلکمار توانست از فروش این بازیکن 20 میلیون پوند به جیب بزند که رقم بسیار هنگفتی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1283

به "مشورت قائدی با مهدی طارمی، از هلند، روسیه و پرتغال برای مهدی پیشنهاد رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشورت قائدی با مهدی طارمی، از هلند، روسیه و پرتغال برای مهدی پیشنهاد رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید