مرکز رشد نوشهر در خرداد 1400 به بهره برداری می رسد خبرنگاران

به گزارش ارانیوز، رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: ساختمان مرکز نوآوری و رشد شهرستان نوشهر با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به عنوان ساختمان دوم مرکز رشد نوشهر (برادران لر) در خرداد 1400 به بهره برداری می رسد.

مرکز رشد نوشهر در خرداد 1400 به بهره برداری می رسد خبرنگاران

علی معتمدزادگان، رئیس پارک علم و فناوری مازندران در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: ساختمان مرکز نوآوری و رشد شهرستان نوشهر با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به عنوان ساختمان دوم مرکز رشد نوشهر (برادران لر) در خرداد 1400 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

معتمدزادگان با بیان اینکه ساختمان مرکز نوآوری و رشد شهرستان نوشهر از پروژه های اولویت دار استان است، اضافه نمود: این پروژه خیرساز در 2400 متر مربع در چهار طبقه در خرداد 1400 به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران مازندران اظهار داشت: مرکز رشد و نوآوری شهرستان نوشهر با هدف توسعه فرهنگ کارآفرینی و ایجاد کسب و کار های نو و استارتاپ ها در بین جوانان تحصیل نموده و آموزش و توانمند سازی جوانان خلاق و دارای ایده های نو ایجاد خواهد شد.

لازم به ذکر است، تکمیل و تجهیز ساختمان دوم مرکز نوآوری و رشد نوشهر (برادران لر) یکی از مصوبات سفر دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به منطقه غرب استان مازندران در سال 1398 است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1261

به "مرکز رشد نوشهر در خرداد 1400 به بهره برداری می رسد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز رشد نوشهر در خرداد 1400 به بهره برداری می رسد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید