مبتلایان به کرونا در آمریکا از 3 میلیون نفر گذشت، یک چهارم کل مبتلایان در آمریکا

به گزارش ارانیوز، جدیدترین آمارهای دانشگاه جان هاپکینز نشان می دهد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از 3 میلیون نفر گذشته است.

مبتلایان به کرونا در آمریکا از 3 میلیون نفر گذشت، یک چهارم کل مبتلایان در آمریکا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شمار مبتلایان به کووید-19 (کروناویروس 2019) از 3 میلیون نفر گذشت تا یک چهارم کل مبتلایان در دنیا در آمریکا باشند.

جدیدترین آمارهای دانشگاه جان هاپکینز نشان می دهد 3009611 نفر به کووید-19 مبتلا شده اند که بالاترین رقم ابتلا در حال حاضر در دنیا است. برزیل با 1668589 نفر در رتبه دوم قرار گرفته است.

دانشگاه جانز هاپکینز در جدیدترین آمار و ارقام خود گزارش کرد که در 24 ساعت گذشته، 58 هزار و 292 مورد جدید به مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا افزوده شد تا آمار کلی مبتلایان به این ویروس ناشناخته در این کشور به دو میلیون و 994 هزار و هشت نفر برسد.

بیش از 12 میلیون نفر در حال حاضر در دنیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و آمارهای جدید نشان می دهد یک چهارم کل مبتلایان در آمریکا هستند.

شیوع ویروس کرونا در آمریکا اخیراً شدت گرفته است. دانشگاه جان هاپکینز روز گذشته (سه شنبه) گزارش داده بود در 24 ساعت قبل تر، یکهزار و 171 مورد جدید در آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و آمار کلی قربانیان کووید-19 در این کشور به 131 هزار و 455 نفر افزایش یافت.

مقایسه آمار و ارقام جدید جانز هاپکینز با آمار چند روز گذشته این مرکز نشان می دهد که مجدداً تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از زمان شیوع تا به امروز یک رکورد تازه ای زده است و تعداد قربانیان این ویروس نیز علیرغم آنکه در روزهای گذشته روندی نزولی داشته، مجدداً به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

کرونای جدید یکی از 7 نوع ویروس شناخته شده کرونا است که باعث ایجاد بیماری در انسان می گردد. 4 گونه از این نوع ویروس ها علائمی شبیه سرماخوردگی خفیف ایجاد می نمایند و سه گونه دیگر باعث ایجاد بیماری های حاد تنفسی می شوند که در مواردی به مرگ منجر می گردد.

سازمان دنیای بهداشت بعد از ابتلای بیش از 121 هزار نفر در سراسر دنیا به این بیماری آن را همه گیر دنیای خاطرنشان کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 813

به "مبتلایان به کرونا در آمریکا از 3 میلیون نفر گذشت، یک چهارم کل مبتلایان در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبتلایان به کرونا در آمریکا از 3 میلیون نفر گذشت، یک چهارم کل مبتلایان در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید