فعال اصلاح طلب: معرفی نامزد نیابتی معتدل از سوی اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 بعید نیست

به گزارش ارانیوز، دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی با بیان اینکه اصلاح طلبان تا به امروز به نامزد خاصی برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 نرسیده اند، احتمال داد که این گروه ها درصورت نداشتن نامزد، گزینه نیابتی معتدل و نزدیک به اصلاح طلبان را برای انتخابات 1400 معرفی کنند.

فعال اصلاح طلب: معرفی نامزد نیابتی معتدل از سوی اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 بعید نیست

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران شهرام صادر درباره برنامه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات 28 خرداد 1400 ریاست جمهوری گفت: اصلاح طلبان در نشست های خود بحث های فراوانی داشته اند و تا به امروز به جمع بندی نهایی برای انتخاب نامزد واحد برای انتخابات ریاست جمهوری نرسیده اند. اما با توجه به شرایط حساس کشور بهتر است اصلاح طلبان با اجماع روی گزینه اصلح به نحو شایسته و موثرتری ایفای نقش کنند.

دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی پیش بینی کرد که با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، فرد خاصی سوای جریان های سیاسی، همانند دوره نهم و دهم در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود.

وی همچنین درباره اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری و معین شرط سنی برای نامزد های انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: این تغییرات بسیار منطقی و مناسب است چرا که محدود شدن شمار نامزد ها در شرایط موجود بسیار مفید و موثر خواهد بود.

شهرام صادر که پس از درگذشت محمدرضا راه چمنی به دبیرکلی حزب وحدت و همکاری ملی انتخاب شده است یکی از فاکتور های رییس جمهوری آینده را داشتن روحیه جهادی برای حل مسائل ارزیابی کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بیست و هشتم خرداد ماه 1400 برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 963

به "فعال اصلاح طلب: معرفی نامزد نیابتی معتدل از سوی اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 بعید نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعال اصلاح طلب: معرفی نامزد نیابتی معتدل از سوی اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 بعید نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید