فعالیت خوابگاه های دانشجویی به شرط واکسیناسیون

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران/خوزستان مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به فعالیت خوابگاه های دانشجویی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، گفت: شرط فعالیت خوابگاه ها این است که حتماً واکسیناسیون اجرا شده باشد.

فعالیت خوابگاه های دانشجویی به شرط واکسیناسیون

بابک محمدیان در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد فعالیت خوابگاه ها، اظهار کرد: هم اکنون خوابگاه ها برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته هایی مانند شیمی، فیزیک و رشته های مهندسی که احتیاج به حضور دارند، فعال هستند. البته شرط این است که حتماً واکسیناسیون اجرا شده باشد.

وی ادامه داد: بخشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی با رعایت فاصله گذاری فیزیکی در خوابگاه ها مستقر هستند اما سلف های سرویس دانشگاه فعال نیستند و در نتیجه غذای دانشجویان به صورت بسته بندی شده، تهیه و در اختیار آن ها قرارر داده می گردد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اضافه نمود: فضای خوابگاهی و فیزیکی دانشگاه تغییر نکرده است، در نتیجه دغدغه ما این است که اگر قرار است میزبان دانشجویان باشیم، پروتکل های بهداشتی رعایت گردد. در صورتی که شرایط بهتر گردد و به قله واکسیناسیون عمومی رسیده باشیم می توانیم میزبان بخشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1534

به "فعالیت خوابگاه های دانشجویی به شرط واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت خوابگاه های دانشجویی به شرط واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید