فراخوان ششمین دوره جشنواره خاتم منتشر شد

به گزارش ارانیوز، فراخوان ششمین دوره از جشنواره خاتم در بخش های داستان کوتاه، روایت داستانی ویژه پیامبر رحمت در سال 1399 منتشر شد.

فراخوان ششمین دوره جشنواره خاتم منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران فراخوان ششمین دوره از جشنواره خاتم در بخش های داستان کوتاه، روایت داستانی ویژه پیامبر رحمت در سال 1399 منتشر شد.

بر اساس این گزارش، در این فراخوان آمده است: موضوع داستان و روایت داستانی باید با الهام از ویژگی های شخصیتی و سیره حضرت رسول اکرم (ص) با توجه به نیاز های مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر باشد.

حجم آثار ارسالی حداکثر 5 هزار کلمه باشد. تألیف و ارسال آثار برای همه گروه های سنی، پیروان همه ادیان و مذاهب و به زبان های مختلف آزاد است. آثاری که تنها از طریق پست و یا از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره در فرمت های doc.docx. و pdf به همراه نشانی دقیق پستی و الکترونیک، شماره تلفن ثابت و همراه و شرح حال کوتاهی از نویسنده ارسال شود به بخش مسابقه راه می یابند.

آثاری به مسابقه راه می یابند که قبلاً منتشر نشده، و یا در سایر مسابقات ارائه نشده باشند. آثار ارسالی عودت داده نخواهد شد.

بر اساس اعلام تقویم اجرایی جشنواره، مهلت ارسال 30 دی ماه 99 است و آیین اختتامیه و تقدیم جوایز در اردیبهشت 1400 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 752

به "فراخوان ششمین دوره جشنواره خاتم منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان ششمین دوره جشنواره خاتم منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید