فتاحی: از قبل از مسابقه پرسپولیس اعتراض می کرد

به گزارش ارانیوز، سرپرست تیم فوتبال سپاهان می گوید حواشی چند روز قبل از مسابقه تیمش برابر پرسپویس باعث ایجاد درگیری بعد از بازی شد.

فتاحی: از قبل از مسابقه پرسپولیس اعتراض می کرد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، رضا فتاحی درباره حواشی پس از ملاقات تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: از چند روز قبل از بازی پرسپولیس به سازمان لیگ اعتراض کرد و از جاهای مختلف فشار آوردند و زمان بازی را تغییر دادند. این برنامه را چهار روز قبل از بازی به ما گفتند که درست نبود. پرسپولیسی ها قرنطینه را بهانه کردند و گفتند تمرین ننموده اند، درحالی که فدراسیون فوتبال کمپ تیم ملی را به آنها داده بود و گفت پرسپولیس تمرین نموده است. آنها دائم اعتراض کردند و نامه نوشتند که امنیت ما برقرار گردد. اصفهان شهر شهید پرور است و اینکه می گویند امنیت ما را تامین کنید درست نیست با این حال سیاست ما در این فصل دوری از هوچی گری بوده و هرگونه اعتراض را از مرجع قانونی خودش دنبال می کنیم.

وی اضافه نمود: طبق قراری که داریم از بازیکنان سابق خودمان تقدیر می کنیم اما مدیر تیم پرسپولیس در جلسه هماهنگی گفت این کار انجام نگردد چون تمرکز پرسپولیس بهم می ریزد. در نشست خبری قبل از بازی هم آقای نویدکیا از طرفداران خواستد مقابل هتل پرسپولیس تجمع ننمایند و بعد ما به هتل پرسپولیس رفتیم و در آنجا هیچ هواداری از تیم سپاهان را ندیدیم. صبح روز مسابقه ناظر بازی هم در محل هتل پرسپولیس حضور داشت و شاهد آرامش انجا بود.

او در ادامه درباره اظهارات افشین پیروانی گفت: آقای پیرواین با حاشیه سازی صحبت می نمایند! کسی برای من چیزی ننوشته که از روی آن بخوانم. اگر آقای سمیعی روی خط می آمدند از باشگاه ما هم آقای ساکت روی خط می آمدند. اما شما (خطاب به افشین پیروانی) سرپست هستید و من باید در مقابل شما صحبت کنم.

وی درباره اینکه افشین پیروانی گفته بود فرد غریبه در تیم پرسپولیس سمتی ندارد گفت: او در رختکن تیم شما حضور داشت و دوربین های مدار بسته ضبط نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1345

به "فتاحی: از قبل از مسابقه پرسپولیس اعتراض می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: از قبل از مسابقه پرسپولیس اعتراض می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید