علیپور: با در نظر دریافت تمام جوانب سمیعی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کردیم، رسول پناه در جلسه هیئت مدیره حضور نداشت

به گزارش ارانیوز، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تأکید کرد اعضای هیئت مدیره با در نظر دریافت تمام جوانب و قوانین کشور، جعفر سمیعی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب نموده است.

علیپور: با در نظر دریافت تمام جوانب سمیعی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کردیم، رسول پناه در جلسه هیئت مدیره حضور نداشت

به گزارش خبرنگاران، محمد علیپور عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره جلسه امروز (پنجشنبه) هیئت مدیره این باشگاه و انتخاب جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس گفت: آنالیز های مختلفی از قبل اجرا شده بود و امروز هم ادامه آنالیز ها برای انتخاب مدیرعامل صورت گرفت. پرسپولیس یک باشگاه دولتی است و با در نظر دریافت تمام جوانب و قوانین موجود در کشور، سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

وی اضافه نمود: سمیعی، از مدیران جوان کشور است و در پُست های قبلی خود به خصوص در ورزش پیروز بوده است. ما زمان کمی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داریم و با زحمت و یحیی گل محمدی و کادرفنی، بازیکنان و طرفداران انشاءالله در آینده شاهد پیروزیت های پرسپولیس خواهیم بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور ابراهیم شکوری در باشگاه توضیح داد: امروز در جلسه هیئت مدیره، مدیرعامل را مشخص کردیم و انتخاب دیگر سمت ها از اختیار مدیرعامل است که معاونان باشگاه را انتخاب کند.

علیپور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شاید انتخاب مدیرکل حراست وزارت ورزش برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس برای کم کردن حاشیه های باشگاه باشد، گفت: ما در هیئت مدیره جوانب مختلف را آنالیز کردیم، اول اینکه آقای سمیعی از مدیران جوان کشور است. در هر صورت حاشیه های کنار تیم هم مورد آنالیز نهاده شد و با در نظر دریافت تمام این موارد مقرر شد تا سمیعی مدیرعامل باشگاه باشد.

وی درباره اینکه آیا سمیعی همچنان به عنوان مدیرکل حراست وزارت ورزش فعالیت خواهد نمود یا از آن سمت استعفا داده است، اعلام کرد: به هر حال وقتی ایشان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شدند باید یک شغل داشته باشند و حتما برای پست حراست وزارت ورزش هم تصمیم گیری خواهد شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چه تصمیماتی برای اعضای هیئت مدیره گرفته شد و آیا نفر جدیدی به باشگاه اضافه خواهد شد یا خیر؟ گفت: برای هیئت مدیره باید مجمع باشگاه تصمیم بگیرد که تا الان این اتفاق نیفتاده است. در جلسه امروز هم تمام اعضای هیئت مدیره حضور داشتند و فقط رسول پناه حضور نداشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 986

به "علیپور: با در نظر دریافت تمام جوانب سمیعی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کردیم، رسول پناه در جلسه هیئت مدیره حضور نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: با در نظر دریافت تمام جوانب سمیعی را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب کردیم، رسول پناه در جلسه هیئت مدیره حضور نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید