عراق، عملیات پیشدستانه حشد شعبی در بیابان نجف اشرف، دستگیری 4 تروریست داعشی در موصل

به گزارش ارانیوز، منابع عراقی از موفقیت حشد شعبی در دفع حمله داعشی ها در جنوب موصل و دستگیری چهار تروریست در این شهر و عملیات پیشدستانه حشد شعبی در بیابان نجف اشرف خبر دادند.

عراق، عملیات پیشدستانه حشد شعبی در بیابان نجف اشرف، دستگیری 4 تروریست داعشی در موصل

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه الفرات، فرماندهی عملیات سامراء از کشته شدن شماری از تروریست ها در بخش السیفونه در شرق سامراء اطلاع داد، این تروریست ها برای انجام عملیات تروریستی کوشش می کردند که به هلاکت رسیدند.

فرماندهی عملیات سامراء در بیانیه ای اعلام نمود نیروهای یگان سوم تیپ کماندویی فرماندهی عملیات سامراء پس از عملیات شناسایی با دوربین های حرارتی در بخش السیفونه در شرق سامراء، یک گروه تروریستی را زیر نظر قرار دادند که برای انجام عملیات تروریستی کوشش می کردند که بلافاصله با آنها مقابله کردند که به هلاکت شماری از تروریست ها منجر شد و بقیه هم پا به فرار گذاشتند.

عملیات پیشدستانه حشد شعبی در بیابان نجف اشرف

خبر دیگر اینکه واحد اطلاع رسانی حشد شعبی در بیانیه ای از عملیات پیشدستانه در بیابان استان نجف اشرف اطلاع داد. در این بیانیه آمده است تیپ دوم حشد شعبی با مشارکت نیروهای امنیتی عملیات پیشدستانه ای را در محور بیابان نجف و سنگرهای امنیتی و پست های دیده بانی اطراف استان با مشارکت فرماندهی عملیات فرات مرکزی ارتش و فرماندهی پلیس انجام دادند. این بیانیه آورده است این عملیات پیشدستانه به شکل دوره ای با هدف تامین امنیت کامل اطراف استان نجف اشرف انجام می گردد.

موفقیت حشد شعبی در دفع حمله داعشی ها در جنوب موصل

موفقیت نیروهای حشد شعبی در دفع حمله تروریست های داعشی در جنوب موصل از دیگر تحولات امنیتی مربوط به عراق است. هیئت حشد شعبی در بیانیه ای اعلام نمود نیروهای تیپ 44 حشد شعبی روز شنبه حمله تروریست های داعشی در در شهرستان الحضر در جنوب موصل را دفع کردند.این بیانیه آمده است که جزئیات این رخداد بعدا اعلام خواهد شد.

دستگیری 4 تروریست داعشی در موصل

وزارت کشور عراق هم در بیانیه ای از دستگیری چهار تروریست داعشی در موصل اطلاع داد. در این بیانیه آمده است اداره مبارزه با جرم و جنایت فرماندهی پلیس استان نینوا بر اساس اطلاعات دقیق و همکاری شهروندان و پس از صدور احکام دستگیری چهار تروریست داعشی، آنها را در مناطق و محله های الاخاء، الاربجیة وگراج الشمال در سمت چپ شهر موصل دستگیر کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 352

به "عراق، عملیات پیشدستانه حشد شعبی در بیابان نجف اشرف، دستگیری 4 تروریست داعشی در موصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، عملیات پیشدستانه حشد شعبی در بیابان نجف اشرف، دستگیری 4 تروریست داعشی در موصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید