طرح تسهیلات یک میلیونی با سازمان تنظیم مقررات هماهنگ نشده بود

به گزارش ارانیوز، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفـت: طرح تسهیلات یک میلیونی با سازمان تنظیم مقررات هماهنگ نشده بود.

طرح تسهیلات یک میلیونی با سازمان تنظیم مقررات هماهنگ نشده بود

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره صف های طولانی دریافت سیم کارت در دفاتر پیشخوان که نه تنها با واکنش تند وزیر ارتباطات همراه بود، بلکه بسیاری از شهفرایندان را از سوء مدیریت از اجرای این طرح گله مند نموده بود در گفت وگو با شبکه خبر گفت: در مرحله اول باید بگویم مطابق مطرح شدن بحث وام یک میلیون تومانی وزارت رفاه برای سرپرستان خانواده که تعداد آنها به 2.5 میلیون نفر می رسید برای دریافت سیم کارت هیچ گونه هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات نشده بود که در این رابطه اپراتورها برای یاری به این طرح تصمیم گرفتند سیم کارت رایگان در اختیار سرپرستان خانواده قرار دهند.

فرایند کار توزیع سیم کارت را متوقف کردیم

وی اضافه نمود: یاری اپراتورها برای ارائه سیم کارت رایگان به سرپرستان خانوارها، باعث تجمع در دفاتر پیشخوان دولت شده بود که ما به محض اطلاع از این شرایط ادامه فرایند کار توزیع سیم کارت را متوقف کردیم.

سرپرستان خانوارها به وسیله سایت اینترنتی اپراتورها ثبت نام نمایند

فلاح جوشقانی توضیح داد: بعد از متوقف کردن توزیع سیم کارت در دفاتر پیشخوان دولت قرار شد فروش حضوری سیم کارت به طور کلی ممنوع گردد و سرپرستان خانوارها به وسیله سایت اینترنتی اپراتورها ثبت نام نموده و به وسیله اداره پست که مسؤولیت احراز هویت سرپرستان خانواده را برعهده گرفته است، سیم کارت های آنها را درب منزل تحویل دهند.

اپراتورها برای جلوگیری از تجمع در دفاتر پیشخوان به شهفرایندان پیامک ارسال می نمایند

وی در انتها گفت: برای جلوگیری از تجمع در دفاتر پیشخوان دولت برای دریافت سیم کارت هدیه، اپراتورها به شهفرایندان پیامک ارسال می نمایند تا به هیچ عنوان به دفاتر مراجعه ننمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 662

به "طرح تسهیلات یک میلیونی با سازمان تنظیم مقررات هماهنگ نشده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تسهیلات یک میلیونی با سازمان تنظیم مقررات هماهنگ نشده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید