صدیقی: تجهیز ورزشی خوابگاه ها در جهت سلامت دانشجویان است

به گزارش ارانیوز، رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: ایجاد امکانات ورزشی در جوار خوابگاه های دانشجویی در راستای سلامت دانشجویان است.

صدیقی: تجهیز ورزشی خوابگاه ها در جهت سلامت دانشجویان است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت سازمان امور دانشجویان، مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در آیین افتتاح 27 پروژه ورزشی توسط این سازمان گفت: ایجاد امکانات ورزشی مانند زمین چمن، زمین کفپوش و سالن ورزشی در جوار خوابگاه های دانشجویی اقدامی در راستای توجه بیشتر به سلامتی دانشجویان است تا فرصت بیشتری برای ورزش داشته باشند.

رئیس سازمان امور دانشجویان اضافه کرد: در همه دانشگاه ها اتاق تندرستی ایجاد شده و در اکثریت دانشگاه ها نیز مرکز مشاوره سلامت دایر شده است تا به دانشجویان در امر ورزش مشاوره تخصصی بدهد.

صدیقی توضیح داد: از سال 92 تا به امروز 141 پروژه ورزشی زودبازده در همجواری خوابگاه های دانشجویی به بهره برداری رسیده است و در دانشگاه ها 74 اتاق تندرستی و76 مرکز مشاوره تندرستی ایجاد و 72 سالن ورزشی تجهیز شده است.

وی با تاکید بر اهمیت سلامتی دانشجویان برای مسئولان وزارت علوم گفت: چندین سال است که طرح غربالگری جسمانی دانشجویان انجام می گردد تا انواع آسیب های اسکلتی و بدنی آنان تعیین و برای درمان اقدامات لازم توصیه گردد.

وی گفت: در آخرین طرح غربالگری اجرا شده توسط مراکز مشاوره تندرستی دانشگاه ها 40 هزار کارنامه سنجش جسمانی صادر شده است و این اطلاعات در حال بررسی تخصصی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 912

به "صدیقی: تجهیز ورزشی خوابگاه ها در جهت سلامت دانشجویان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدیقی: تجهیز ورزشی خوابگاه ها در جهت سلامت دانشجویان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید