شهرهایی که بدترین ترافیک را در ساعات شلوغی دارند

به گزارش ارانیوز، بر طبق آمار Tom Tom که تولیدکننده هلندی محصولات جهت یاب و نقشه ها است، این افتخار نصیب مکزیکوسیتی شده که بدترین ترافیک را داشته باشد، جایی که راننده ها به طور متوسط تقریبا 60 درصد از زمان اضافه شده به سفر خود را در ترافیک هستند. برای فهرست شهرهایی با بدترین ترافیک در ساعت شلوغی برای سال 2015، آنها ازدحام جاده های 259 شهر در سراسر دنیا را اندازه گیری کردند. در طول زمان های اوج سفرهای درون شهری، مانند صبح و عصر که رفت و آمد به محل کار زیاد است، زمان اضافه شده به سفر جهش چشمگیری دارد و به 103 درصد می رسد.

شهرهایی که بدترین ترافیک را در ساعات شلوغی دارند

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

اما 4 شهر دیگری که از لحاظ ترافیک به همراه مکزیکوسیتی در راس دیگر شهرها قرار دارند، بانکوک، استانبول (در سال 2014 رتبه نخست را به خود اختصاص داده بود اما در دو سال اخیر تا رتبه سوم سقوط کرده است)، ریودوژانیرو و مسکو هستند. ریودوژانیرو یکی از سه شهر برزیل است که در کنار سالوادور و رسیف در فهرست 10 شهر با ترافیک سنگین قرار دارند. تنها شهر آمریکایی که در این فهرست 10 تایی قرار گرفته است لس آنجلس است. رانندگان در شهر فرشتگان می توانند انتظار داشته باشند که با توجه به ازدحام، بیش از 40 درصد به زمان سفر آنها اضافه شود. دیگر شهرهای آمریکا هنوز این افتخار نصیبشان نشده است!

اما در فهرست پرازدحام ترین شهرها در آمریکای شاقتصادی، 6 شهر آمریکایی در 10 شهر اول حضور دارند. لس آنجلس بالاتر از دیگر شهرها در رتبه دوم قرار گرفته است، به دنبال آن سن فرانسیسکو و نیویورک است که در کنار سیاتل، هونولولو و میامی به ترتیب در رتبه های سوم و پنجم هستند.

به صورت جهانی، تراکم ترافیک از سال 2008 (زمانی که TomTom تصمیم گرفت این آمار را ثبت کند)، 13 درصد افزایش یافته است. اما تفاوت این افزایش ازدحام بین آمریکای شاقتصادی و اروپا واقعا غافلگیرکننده است. در حالی که رقم افزایش تراکم ترافیک در اروپا دو درصد است، در آمریکای شاقتصادی آمار به 17 درصد می رسد. این گزارش خاطرنشان کرده که ممکن است این اختلاف دلیل اقتصادی داشته باشد، اقتصاد آمریکای شاقتصادی رشد کرده است و این بدین معناست که تعداد بیشتری از مردم در حال کار کردن هستند و بنابراین تعداد بیشتری را در جاده ها می بینید.

منبع: کجارو / entrepreneur.com
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1146

به "شهرهایی که بدترین ترافیک را در ساعات شلوغی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهایی که بدترین ترافیک را در ساعات شلوغی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید