شتاب توسعه شرکتهای دانش بنیان، کوشش برای برطرف مسائل شرکتها

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صبح امروز حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در کارخانه نوآوری آزادی حاضر شد و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

شتاب توسعه شرکتهای دانش بنیان، کوشش برای برطرف مسائل شرکتها

معاون پارلمانی رئیس جمهور در این بازدید سرعت توسعه شرکت های دانش بنیان را برخوردار از شتابی خوب دانست و گفت: این شرکت های فناور با فعالیت خود رفاه و صرفه جویی در زمان و هزینه را به جامعه هدیه می دهند. در کارخانه نوآوری آزادی نیز تعداد قابل توجهی از جوانان تحصیل نموده با انگیزه و علاقه برای پیشرفت کشور در حال کوشش هستند که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: دولت، مجلس و قوه قضاییه باید حمایت های حقوقی و قانونی از شرکت های دانش بنیان را داشته باشند. در بعضی از بخش هایی که این شرکت ها فعال هستند خلاهای قانونی و نبود بستر حقوقی وجود دارد که باید برطرف گردد. از سویی چون شتاب فعالیت آنها بالا است پس بعضی از قوانین موجود جوابگوی احتیاجهای آنها نیست.

امیری اعلام کرد: با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مسائل حقوقی این شرکت ها جمع آوری می گردد تا در بخش های مربوط به دولت با تصویب نامه یا لوایح جدید اقدام کنیم. همچنین در بخش هایی که احتیاج است به روز رسانی قوانین انجام گردد.

به گفته وی، راه اندازی این کارخانه نوآوری اقدامی ارزشمند برای توسعه، رونق فراوری، اشتغالزایی و ارتقای سطح معیشت مردم است و همه باید دست به دست هم دهیم تا مسائل این حوزه را برطرف کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 355

به "شتاب توسعه شرکتهای دانش بنیان، کوشش برای برطرف مسائل شرکتها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شتاب توسعه شرکتهای دانش بنیان، کوشش برای برطرف مسائل شرکتها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید