سه تن کشته و چهار نفر مصدوم در پی حادثه انفجار گاز در منزل مسکونی پاکدشت

به گزارش ارانیوز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اعلام خاتمه آواربرداری در پی انفجار گاز در روستای علی آباد پاکدشت از کشته شدن2 نفر و مصدومیت 5 نفر اطلاع داد.

سه تن کشته و چهار نفر مصدوم در پی حادثه انفجار گاز در منزل مسکونی پاکدشت

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس، در مورد سرانجام آواربرداری حادثه انفجار روستای علی آباد پاکدشت اظهار کرد: در ساعت 19 امشب به دلیل انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی علی آباد پاکدشت و ایجاد شدن آوار، بلافاصله دو تیم جستجو و نجات شهری از هلال احمر پاکدشت به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی اولیه، معین شد این حادثه دو کشته و چند مصدوم برجای گذاشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که بدون فوت وقت، عملیات امداد و نجات شروع شد، ادامه داد: نجاتگران عملیات جستجو و نجات را شروع و با یاری عوامل آتش نشانی، آوار برداری در محل حادثه را انجام دادند.

فتحی افزود: پس از حدود یک ساعت کوشش، 4 نفر که دچار سوختگی شدید شده بودند از زیر آوارها خارج و با یاری عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

وی با اشاره به این که بومیان اصرار داشتند یک نفر دیگر در زیر آوار قرار گرفته است، توضیح داد: پس از این که نجاتگران اطمینان پیدا کردند یک نفر دیگر در زیر آوارها محبوس شده است، با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان، دو تیم آنست همراه با دو قلاده سگ به محل حادثه اعزام شدند تا عملیات جست وجو و نجات توسط سگ های زنده یاب ادامه پیدا کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران مطرح کرد: پس از حدود دو ساعت جست وجو و نجات، مصدوم پنجم در زیر آوارها پیدا و با وسایل تخصصی نجات در آوار، از زیر آوارها خارج و پس از اقدام های اولیه توسط آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شد.

فتحی اعلام کرد: انفجار کپسول گاز توسط کارشناسان آتش نشانی تأیید شد و به گفته کارشناسان علت این حادثه بود.

وی اضافه نمود: شماره 112 به عنوان ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در طول شبانه روز آماده خدمت رسانی به هموطنان است.

همچنین سوری، فرمانده ایستگاه آتش نشانی شریف آباد: حادثه آتش سوزی بر اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی بوده است. بر اثر این حادثه 3 تن کشته و 4 نفر مصدوم شدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1089

به "سه تن کشته و چهار نفر مصدوم در پی حادثه انفجار گاز در منزل مسکونی پاکدشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه تن کشته و چهار نفر مصدوم در پی حادثه انفجار گاز در منزل مسکونی پاکدشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید