سفر رئیس جمهور به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش ارانیوز، مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: رئیس جمهور شنبه 28 دی به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان سفر می نماید.

سفر رئیس جمهور به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا از اصفهان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، جواد سالارزهی اظهار کرد: حسن روحانی رئیس جمهور به همراه هیأتی شنبه 28 دی برای آنالیز فرایند امدادرسانی و بازدید از مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان به چابهار سفر می نماید.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در این سفر یک روزه به چابهار فرایند پیگیری امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب استان را مورد آنالیز قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: از دیگر برنامه های وی نشست با مدیران استانی در چابهار است.

سالارزهی اضافه کرد: در جریان سیل اخیر چند نفر از وزرا از جمله وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، نیرو، راه و شهرسازی و چند نفر از مقام های کشوری و لشکری از مناطق سیل زده جنوب استان بازدید نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 316

به "سفر رئیس جمهور به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر رئیس جمهور به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید