سحر دولت شاهی سفیر آزادی زنان زندانی شد

به گزارش ارانیوز، سحر دولت شاهی بازیگر در جلسه با معاون امور زنان رییس جمهور به عنوان سفیر پویش ارمغان انتخاب شد.

سحر دولت شاهی سفیر آزادی زنان زندانی شد

ایرنا/ سحر دولتشاهی بازیگر، در جلسه با معاون امور زنان رییس جمهور به عنوان سفیر پویش ارمغان انتخاب شد. طی ملاقاتی که شنبه 28 اسفند بین شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و سحر دولتشاهی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون صورت گرفت، این بازیگر سینما، به عنوان سفیر پویش ارمغان، رسما شروع به کار کرد.

در این ملاقات که در دفتر معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری انجام شد، شهیندخت مولاوردی و سحر دولتشاهی درباره شرایط زنان زندانی به گفت وگو پرداختند. سحر دولتشاهی ضمن ابراز خرسندی از پیوستن به پویش ارمغان ابراز امیدواری کرد که این پویش به صورت ادامه دار و پایدار در راستای آزادی زنان گرفتار زندان که ناخواسته درگیر جرایم شده اند فعالیت کند و در ابتدای این راه بتواند زنان مرتکب جرایم غیرعمد را از زندان نجات دهد. سحر دولتشاهی که در کارنامه خود بازی در فیلم هایی چون بارکد، عصر یخبندان، طلا و مس، وارونگی و چهارشنبه سوری را دارد به عنوان سفیر پویش ارمغان وظیفه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در ارتباط با شرایط زنان زندانی را عهده دار شد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز ضمن تاکید بر فعالیت مستمر در حوزه آزادسازی زنان زندانی، از مردم و مسئولان خواست تا با پیوستن به پویش ارمغان در آزادی زنان زندانی مرتکب جرایم غیرعمد سهیم شوند. در راستای تفاهم نامه امضا شده میان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و ستاد مردمی دیه، پویش ارمغان شروع به کار کرد. این پویش که فعالیت آن در آستانه میلاد حضرت زهرا(س) شروع شد تا میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به آزادی زنان زندانی مرتکب جرایم غیرعمد در کل کشور خواهد پرداخت.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 976

به "سحر دولت شاهی سفیر آزادی زنان زندانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سحر دولت شاهی سفیر آزادی زنان زندانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید