رکورد جدید حسین عبدالغنی در لیگ عربستان

به گزارش ارانیوز، مدافع حرفه ای باشگاه الاهلی با عبور از 43 سالگی رکورد تازه ای را در بین بازیکنان عربستانی لیگ این کشور به نام خود ثبت کرد.

رکورد جدید حسین عبدالغنی در لیگ عربستان

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، حسین عبدالغنی متولد 21 ژانویه سال 1977 میلادی همچنان به عنوان بازیکن برای تیم فوتبال الاهلی عربستان به میدان می رود و در سال جدید میلادی رکورد مسن ترین بازیکن داخلی تاریخ لیگ عربستان را با 43 سال سن به نام خود ثبت نموده است.

عبدالغنی تنها بازمانده از نسل طلایی فوتبال عربستان در دهه 90 و قهرمان جام ملت های 1996 امارات است که هنوز بازی می نماید و فعلاً تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارد. البته عبدالغنی هنوز رکورد مسن ترین بازیکن لیگ عربستان را به نام خودش ثبت ننموده است، چرا که در بین بازیکنان خارجی عصام الحضری مصری که در سال 2018 با 45 سال سن برای التعاون بازی می کرد، این رکورد را به نام خودش به ثبت رسانده است.

محمد الشلهوب از دیگر بازیکنان نامدار تاریخ فوتبال عربستان هم که در جام های جهانی و ملت های آسیای متعددی حضور داشته در 39 سالگی همچنان کاپیتان باشگاه الهلال است و سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را نیز به کارنامه اش اضافه کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 403

به "رکورد جدید حسین عبدالغنی در لیگ عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد جدید حسین عبدالغنی در لیگ عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید