روایت ملکان از چرایی به تصویرکشیدن دستگیری ریگی

به گزارش ارانیوز، کارگردان روز صفر به دانشجو گفت: این فیلم را ساختم که بگویم اگر امروز آرامشی داریم، مدیون مدافعان امنیت این کشور است.

روایت ملکان از چرایی به تصویرکشیدن دستگیری ریگی

سعید ملکان که با موضوع دستگیری عبدالمالک ریگی توسط نیروهای امنیتی ایران طی عملیاتی ویژه، با سینماییروز صفر در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران گفت: انتخاب این سوژه چند دلیل مهم برای من داشت. یکی اینکه ما قدر این امنیتی را که داریم، بیشتر بدانیم و یادمان نرود برای اینکه امروز در آرامش زندگی می کنیم و حتی در شهر براحتی تردد می کنیم، در این زمانه و جغرافیایی که در آن زیست می کنیم، چه کسانی شبانه روز در حال کوشش اند تا این امنیت را بوجود آورند و آن را حفظ نمایند.

وی ادامه داد: نکته بعد این بود که اتفاقا کسانی که برای این وطن، عاشقانه خدمت می نمایند، طلبی از مردم ندارند و همه این کارها را به خاطر اعتقادشان انجام می دهند و خیلی آدم های طلبکاری نیستند و نباید باشند.

وی در انتها گفت: مهمترین اصل در هر کشوری، بحث امنیت است که ما هم باید قدر آن را بخوبی بدانیم. ساخت این فیلم برای من بسیار سخت و سخت بود ولی الان با همه این سختی ها، احساس رضایت دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 441

به "روایت ملکان از چرایی به تصویرکشیدن دستگیری ریگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت ملکان از چرایی به تصویرکشیدن دستگیری ریگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید