دیدارهای دیپلماتیک ظریف در سومین روز کنفرانس امنیتی مونیخ

به گزارش ارانیوز، وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست امنیتی مونیخ با دیپلمات ها و مقامات سایر کشورها از جمله کویت، لهستان، اسلونی و اقلیم کردستان عراق ملاقات و گفت وگو کردند.

دیدارهای دیپلماتیک ظریف در سومین روز کنفرانس امنیتی مونیخ

با تور آلمان ارزان بهار 99 از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در سومین روز کنفرانس امنیتی مونیخ با تعدادی از مقامات و دیپلمات های سایر کشورها ملاقات کرد.

بر اساس گزارش کانال تلگرامی سخنگوی وزارت خارجه، در ملاقات وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و کویت علاوه بر موضوعات روابط دوجانبه، امنیت منطقه و روابط با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و همچنین تحولات یمن مورد مصاحبه و گفتگو نهاده شد.

همچنین وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اسلوونی ، راههای گسترش همکاریهای دو کشور ، تحولات مربوط به برجام و همچنین موضوعات مرتبط با امنیت منطقه را مورد مصاحبه قرار دادند.

علاوه بر این، در ملاقات ظریف و نخست وزیر اقلیم کردستان عراق علاوه بر روابط کشورمان با اقلیم، در مورد مسائل عراق و سوریه همچنین امنیت و مبارزه با تروریسم مصاحبه و گفتگو شد. طرفین در مورد بازسازی داعش و فعالیت مجدد آن در عراق و افغانستان ابراز نگرانی کردند.

ظریف همچنین با همتای لهستانی خود ملاقات کرد. در این ملاقات دو وزیر در مورد موضوعات مختلف از جمله برجام ، تعهدات اروپا در قبال برجام و اقدامات ایران در این چارچوب و همچنین امنیت منطقه مصاحبه و گفتگو کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 429

به "دیدارهای دیپلماتیک ظریف در سومین روز کنفرانس امنیتی مونیخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدارهای دیپلماتیک ظریف در سومین روز کنفرانس امنیتی مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید