خواجوند: استوکس از پرسپولیس تشکر کرد و 20 هزار دلار خواست!، حکم کمیته استیناف درباره بازی با سپاهان، پنجشنبه صادر می گردد

به گزارش ارانیوز، مهدی خواجوند، مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت که حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره ملاقات تیم های پرسپولیس و سپاهان، پنجشنبه صادر می گردد.

خواجوند: استوکس از پرسپولیس تشکر کرد و 20 هزار دلار خواست!، حکم کمیته استیناف درباره بازی با سپاهان، پنجشنبه صادر می گردد

به گزارش خبرنگاران، مهدی خواجوند در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره پرونده شکایت نیلسون کوره آ از باشگاه پرسپولیس گفت: فیفا رأی صادره در پرونده نیلسون را صادر و به باشگاه ابلاغ نموده است. باشگاه پرسپولیس پیش از این و در گذشته در دو مقطع متعهد شده بود که نسبت به اجرای توافق و تسویه مطالبات این بازیکن اقدام کند که این امر محقق نشد و در نهایت فیفا رأی خود مبنی بر پرداخت 83 هزار دلار به این بازیکن را اظهار داشت.

وی ادامه داد: این رأی مانند دیگر احکام، قابل تجدیدنظرخواهی است که براین اساس، در مهلت قانونی نسبت به درخواست مشروح رأی اقدام خواهد شد که پس از دریافت آن، 21 روز فرصت برای ارسال لایحه وجود خواهد داشت.

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در تشریح آخرین شرایط حقوقی پرونده آنتونی استوکس توضیح داد: باشگاه پیش از این در دو مرحله با ارسال نامه به این بازیکن و وکیلش، خواستار حضور او در ایران و شرکت در تمرینات و مسابقات طبق مفاد قرارداد شده بود که این بازیکن به بهانه های مختلف از این امر استنکاف نموده و از انجام تعهدات قراردادی خود سر باز زده است.

خواجوند در ادامه اضافه کرد: در این ارتباط در روزهای گذشته نامه ای از وکیل این بازیکن دریافت شد که در جریان آن، استوکس ضمن تشکر از باشگاه به دلیل مرخصی که به وی داده شد (!)، 20 هزار دلار از دستمزد خود را نیز مطالبه نموده است. ما پاسخ این نامه را طبق روال حقوقی ارسال خواهیم کرد و فرایند پیگیری قراردادی و حقوقی در ارتباط با معین شرایط این بازیکن نیز از سوی باشگاه پیگیری خواهد شد.

وی درباره اقدام باشگاه در پرونده بودیمیر اظهار داشت: با توجه به اینکه چندی پیش مشروح رأی را دریافت کردیم، لایحه برای استیناف خواهی در مهلت قانونی تنظیم شد. با توجه به اینکه اقدامات اداری از سوی باشگاه اجرا شده است، این لایحه دوشنبه برای فیفا ارسال می گردد.

مدیر امور حقوقی پرسپولیس درباره شرایط پرونده گابریل کالدرون و دستیارانش گفت: در این موضوع دعوای متقابلی را نسبت به آنها ارائه کردیم. فیفا در روزهای گذشته طی نامه ای اظهار داشت طرف مقابل، پاسخ های خود را در قالب لایحه ارائه نموده و پرونده جهت صدور حکم به هیئت داوری ارجاع داده شده است.

مهدی خواجوند در پاسخ به این پرسش که آیا تعیین است کمیته استیناف چه زمانی به پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان رسیدگی می نماید یا خیر، توضیح داد: کمیته استیناف برای روز پنجشنبه تشکیل جلسه خواهد داد و از نمایندگان دو باشگاه نیز خواسته است در جلسه ای با این کمیته حضور یابند.

وی با بیان اینکه حکم بدوی از سوی کمیته انضباطی با توجه به مستندات، آیین نامه بازی ها، گزارش های داور و ناظر مسابقه، نمایندگان فدراسیون فوتبال و فرماندهان نیروی انتظامی و اظهارات خود مدیرعامل وقت سپاهان و بازیکنان و عوامل تیم به درستی صادر شد، بیان نمود: این حکم جامعه فوتبال و افکار عمومی را هم قانع کردن کرد. محتویات این پرونده شامل گزارش های رسمی از مجموعه اتفاقات، مستندات و اظهارنظرهای اجرا شده کاملاً روشن و شفاف است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 658

به "خواجوند: استوکس از پرسپولیس تشکر کرد و 20 هزار دلار خواست!، حکم کمیته استیناف درباره بازی با سپاهان، پنجشنبه صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواجوند: استوکس از پرسپولیس تشکر کرد و 20 هزار دلار خواست!، حکم کمیته استیناف درباره بازی با سپاهان، پنجشنبه صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید