خبرنگاران 110 خانه ورزش روستایی خوزستان تجهیز شد

به گزارش ارانیوز، اهواز - خبرنگاران - 110 خانه ورزش روستایی خوزستان به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیات روستایی و بومی محلی این استان تجهیز شد.

خبرنگاران 110 خانه ورزش روستایی خوزستان تجهیز شد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران مراسم اهدای تجهیزات ورزشی به 110 خانه با حضور استاندار خوزستان و ورزش روستایی استان روز آدینه با حضور استاندار، نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان در استادیوم تختی اهواز برگزار گردید.

از سال 96 تا به امروز 207 خانه ورزش روستایی از محل اعتبار فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، تجهیز شده است.

افشین حیدری مویرکل ورزش و جوانان خوزستان در این مراسم گفت: همه باید یاری نمایند تا امکانات ورزشی به روستاهای استان که سرشار از استعدادهای نهفته هستند، برسد.

وی اضافه نمود: باتوجه به سیاست های دولت و وزارت ورزش و جوانان، کارهای خوبی در حوزه ورزش روستایی خوزستان صورت گرفته است ،که همچنان ادامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از بهره برداری 65 چمن مصنوعی در روستاهای استان تا انتها دولت اطلاع داد و گفت: قرارداد 100 زمین چمن مصنوعی به امضا رسیده و پیمانکار آنها تعیین شده است همچنین 35 زمین چمن فوتبال در مرحله آماده سازی هستند.

وی با بیان اینکه حوزه ورزش روستایی نیازمند توجه بیشتری است اضافه نمود: کوشش می کنیم تا امکانات ورزشی به طور عادلانه در نقاط استان توزیع گردد.

در ادامه سیدکریم حسینی رییس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خوزستان گفت: ایجاد خانه های ورزش روستایی کار جدیدی است که باعث ایجاد نشاط در جامعه می گردد.

وی به استقبال سالمندان و بانوان از تجهیزات ورزشی خانه های روستایی اشاره نمود و اضافه نمود: خانه های ورزش روستایی از چهار سال پیش با هدف ایجاد فضای ورزشی در بخش آقایان و بانوان ایجاد شد.

حسینی با بیان اینکه اعتبارات خوبی از سوی مجلس برای بخش ورزش و حوزه فرهنگی در نظر گرفته شده است گفت: کوشش می کنیم در زمینه ایجاد فضای ورزشی، زمین چمن طبیعی و مصنوعی و سالن ورزشی، اقدامات خوبی انجام دهیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1295

به "خبرنگاران 110 خانه ورزش روستایی خوزستان تجهیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 110 خانه ورزش روستایی خوزستان تجهیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید