خبرنگاران 10 واحد صنفی متخلف درشهرستان ری پلمب شد

به گزارش ارانیوز، شهرری - خبرنگاران - رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان ری گفت: در اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا، 10 واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد.

خبرنگاران 10 واحد صنفی متخلف درشهرستان ری پلمب شد

موسی احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت : طی بازرسی های روزانه بازرسان از واحدهای صنفی درسطح شهرستان،طی هفته گذشته 478واحد صنفی مورد بازدید قرارگرفت که 34برگه گزارش صادر و 10واحد متخلف نیز اخطار پلمب دریافت کردند.

وی اضافه نمود: بازرسی ها توسط تیم مشترک اداره صمت تعزیرات اصناف وسایر دستگاه ها در دو شیفت صبح و عصر صورت می گیرد که اغلب تخلفات واحدهای صنفی مربوط به گران فروشی، کم فروشی، تقلب، خسارت وارده به شاکی و عدم رعایت دستورالعمل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا بوده که حدود 124 میلیون تومان جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

احمدی مطرح نمود: از واحد های صنفی تقاضا می گردد نسبت به تعطیلی صنف خود مطابق با دستورالعمل ابلاغی اقدام نمایند در غیراین صورت با متخلفان برخورد قانونی می گردد.

.رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان ری درپایان گفت: بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف به طور مستمر در بازار گشت زنی دارند و گزارش ها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 648

به "خبرنگاران 10 واحد صنفی متخلف درشهرستان ری پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 10 واحد صنفی متخلف درشهرستان ری پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید