خبرنگاران واریز سهمیه اعتباری سوخت 633 هزار خودروی حمل و نقل عمومی

به گزارش ارانیوز، تهران - خبرنگاران - مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از واریز مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه 633 هزار خودروی حمل و نقل عمومی اطلاع داد.

خبرنگاران واریز سهمیه اعتباری سوخت 633 هزار خودروی حمل و نقل عمومی

به گزارش روز سه اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، مرتضی ضامنی گفت: مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت 633 هزار خودروی حمل و نقل عمومی به مبلغ 676 میلیارد ریال در 27 اسفند به حسابشان واریز شد.

وی اضافه کرد: این اعتبار شامل رانندگان سرویس مدارس، آژانس های تحت پوشش شهرداری و اصناف، تاکسی های اینترنتی، تاکسی های فرودگاهی و تاکسی هایی که در شهرهایشان صندلی CNG وجود ندارد و پیک موتوری، می شود.

ضامنی درباره نحوه استفاده از این اعتبار تاکید نمود: این اعتبار در کلیه کارت های بانکی رانندگان شارژ می شود و در زمان سوختگیری می توانند از هر یک از کارت های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در صندلی استفاده نمایند.

وی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به رانندگان فعال، امکان تغییر رمز و دریافت تاریخچه واریز و به جامانده اعتبار با راه اندازی سامانه سماس فراهم شده است. رانندگان می توانند با مراجعه به سامانه سماس به نشانی www.samas.moi.ir از میزان اعتبار تخصیصی و تاریخچه هزینه کرد آن آگاه شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 566

به "خبرنگاران واریز سهمیه اعتباری سوخت 633 هزار خودروی حمل و نقل عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واریز سهمیه اعتباری سوخت 633 هزار خودروی حمل و نقل عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید