خبرنگاران نورپردازی اهرام مصر با شعار در خانه بمانید تا سلامت بمانید

به گزارش ارانیوز، تهران- خبرنگاران- مصر برای ترغیب مردم به ماندن در خانه اقدام به نورپردازی اهرام ثلاثه کرد.

خبرنگاران نورپردازی اهرام مصر با شعار در خانه بمانید تا سلامت بمانید

جهت دریافت خدمات حیاط سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به نوشته روز سه شنبه روزنامه الاهرام مصر، همزمان با اعمال محدودیت های آمد و شد در مصر، یک هنرمند نورپرداز شب گذشته با نمایش شعار در خانه بمانید تا سلامت بمانید به زبان های عربی و انگلیسی بر روی اهرام ثلاثه، مردم را به مقابله با شیوع ویروس کرونا تشویق کرد.

در این مراسم خالد العنانی وزیر گردشگری و میراث فرهنگی مصر نیز حضور داشت و گفت: دولت کوشش دارد تا از کنار تنها عجایب هفتگانه باقی مانده دنیا باستان این پیغام را به مردم مصر و دنیا برساند که در خانه بمانند و از خود و خانواده شان محافظت نمایند.

وزارت بهداشت مصر سه شنبه با اعلام ابتلای 710 نفر در این کشور به کرونا، از 46 مورد مرگ بر اثر ابتلا به این ویروس اطلاع داد.

پیش تر مصطفی مدبولی نخست وزیر مصر از اجرای تدابیر جدیدی مانند وضع مقررارت منع آمد و شد برای شهروندان و توقف فعالیت همه وسایل نقلیه عمومی در راستای مبارزه با ویروس کرونا در این کشور اطلاع داده بود.

ویروس کرونا برای نخستین بار 12 دسامبر (آذر/دی) گذشته در چین و در شهر ووهان شیوع یافت اما پکن به طور رسمی اواسط ژانویه (دی/بهمن) آن را بیان کرد.

این ویروس بسرعت به کشورهای مختلف در سراسر دنیا سرایت و بیشتر کشورها را درگیر نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 468

به "خبرنگاران نورپردازی اهرام مصر با شعار در خانه بمانید تا سلامت بمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نورپردازی اهرام مصر با شعار در خانه بمانید تا سلامت بمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید