خبرنگاران موسسه مهر گیتی 50 مدرسه در کشور ساخت

به گزارش ارانیوز، کرج -خبرنگاران- مدیرعامل موسسه خیریه مهر گیتی خاطرنشان کرد: سال گذشته این موسسه با یاری های مردمی توانست 50 مدرسه با 191 کلاس درس را در مناطق محروم کشور افتتاح کند.

خبرنگاران موسسه مهر گیتی 50 مدرسه در کشور ساخت

زهرا گیتی نژادعصر روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگاران درکرج اظهارداشت: طبق یک تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش ساخت 55 مدرسه جدید نیز درمناطق محروم کشور متقبل شدیم.

وی ضمن قدردانی ازمشارکت مردم درفراخوان های موسسه مهرگیتی، اظهار داشت: مردم در کمپین های دختران فردا، با کتاب میشه و کمک به مناطق سیل زده در سال 98 نشان دادند که کمک گرهموطنانشان هستند.

گیتی نژاد بیان داشت: سال گذشته در قالب طرح رایانه برای همه، توانستیم 198 رایانه به مدارس کم برخوردار کشور ارسال کنیم. همچنین یک هزار و 200 دانش آموز و دانشجو زیرپوشش تحصیلی این موسسه در استان های مختلف کشور قرارگرفت.

وی ادامه داد: بیش از 120 هزار جلد کتاب برای مناطق کم برخوردار کشور در قالب طرح کتاب برای همه به صورت رایگان ارسال شد.

اهدای کیف، لوازم التحریر، تجهیز مدارس، برگزاری کارگاه های آموزشی و برنامه های فرهنگی از دیگر اقدامات اجرا شده این موسسه در سال 98 را تشکیل می دهد.

مدیرعامل موسسه خیریه مهر گیتی افزود: مجموعه این موسسه با هدف کوشش برای ساختن ایرانی عاری از تبعیض و فقر فرهنگی گردهم آمده اند.

وی تاکید نمود: این مجموعه برای پیشبرد اهدافش احتیاج به مشارکت خیرین نیک اندیش دارد تا دانش آموزان در شرایطی مناسب تحصیل نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 623

به "خبرنگاران موسسه مهر گیتی 50 مدرسه در کشور ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موسسه مهر گیتی 50 مدرسه در کشور ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید