خبرنگاران راستا خروجی اهواز به سمت شهرستان باوی مسدود می شود

به گزارش ارانیوز، اهواز - خبرنگاران - فرماندار شهرستان باوی گفت: مسدود کردن جهت خروجی اهواز به سمت شهرستان باوی در دستور کار است تا بتوانیم زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع و از افزایش مبتلایان جلوگیری کنیم.

خبرنگاران راستا خروجی اهواز به سمت شهرستان باوی مسدود می شود

منوچهر ورناصری شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از محورهای ورودی استان به همراه جمعی از مقام های انتظامی و امنیتی خوزستان با بیان اینکه از 2 روز پیش بسیاری از ورودی های شهرهای استان مسدود شده است اضافه نمود: در این مدت برخی شهروندان اهوازی بدون در نظر دریافت توصیه های وزارت بهداشت به شهرستان باوی سفر کرده و در بوستان های این شهرستان حضور پیدا کرده اند.

وی اضافه نمود: اکنون در بسیاری از پارک های باوی شاهد اجتماعات زیادی از شهروندان هستیم که همین امر باعث افزایش آمار مبتلایان به کرونا شده است.

فرماندار شهرستان باوی گفت: باتوجه به این شرایط ، مسیرهای منتهی به شهرستان شوشتر و مسجد سلیمان امروز مسدود شد و روزهای آینده نیز بر شدت کنترل ورودی های شهرستان باوی اضافه نموده می شود.

جمعی از مسوولان سیاسی ، امنیتی و انتظامی استان عصر شنبه به منظور بررسی آخرین شرایط محورهای ورودی و خروجی کلانشهر اهواز از پلیس راه اهواز - اندیمشک و اهواز - سربندر بازدید کردند .

همچنین در این بازدید فرماندار اهواز به همراه بازرسان ویژه اماکن و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی استان به تعدای از واحدهای صنفی به دلیل عدم تعطیلی تذکر دادند و تعدادی واحد صنفی را نیز پلمب کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 597

به "خبرنگاران راستا خروجی اهواز به سمت شهرستان باوی مسدود می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راستا خروجی اهواز به سمت شهرستان باوی مسدود می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید