خبرنگاران شرایط برگزاری انتخابات در آستانه اشرفیه مطلوب است

به گزارش ارانیوز، رشت-خبرنگاران- معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستانه اشرفیه گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان در شرایطی مطلوب ، امنیت کامل و در شرایط رقابتی سالم در حال برگزاری است.

خبرنگاران شرایط برگزاری انتخابات در آستانه اشرفیه مطلوب است

حمید رضایی در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به اینکه این دوره از انتخابات صبح امروز همزمان با سراسر ایران اسلامی در 143 شعبه اخذ رای (دو شعبه سیار) این شهرستان شروع شده اضافه نمود: تا به امروز هیچگونه مسئله ای در فرایند برگزاری انتخابات در این شهرستان وجود نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه بستر برگزاری یک انتخابات سالم و قانونی در این شهرستان فراهم شده گفت: 2 هزار و 300 نفر از عوامل با جدیت و دقت لازم فرایند برگزاری یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم را در این شهرستان فراهم نموده اند.

به گفته رضایی با نزدیک شدن به ساعات پایانی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بر مشارکت مردم این شهرستان برای حضور در پای صندوق های رای اضافه نموده می گردد .

وی از کلیه مردم این شهرستان دعوت کرد تا به منظور جلوگیری از تراکم رای دهندگان در ساعات پایانی ، در فرصت مناسب پای صندوق های رای حاضر شوند.

بخشدار بخش مرکزی آستانه اشرفیه نیز فرایند برگزاری انتخابات را در روستاهای این بخش مطلوب ارزیابی و افزود: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان به خوبی در حال برگزاری است و هیچگونه مسئله ای در این خصوص دیده نشده است.

محمد حسن خواه اضافه نمود: هرچه به ساعات پایانی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان نزدیک تر می شویم ، حضور و مشارکت مردم روستاهای این بخش نیز بیشتر می گردد.

وی گفت: بخش مرکزی شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن 71 روستا حدود 44 هزار نفر جمعیت دارد.

بخشدار بندرکیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه نیز با اشاره به اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 46 شعبه اخذ رای این بخش در حال برگزاری است گفت: از این تعداد شعبه اخذ رای تعداد 11 شعبه ثابت و یک شعبه سیار در شهر بندرکیاشهر و 34 شعبه اخذ رای نیز در مناطق روستایی این بخش قرار گرفته است.

حجت حاجی پور در ادامه گفت: با کوشش کلیه عوامل انتخاباتی ، هئیت های نظارتی ، اجرایی ، بازرسی ، سپاه ، نیروی انتظامی انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش بندرکیاشهر در امنیت و سلامت کامل در حال برگزاری است اضافه نمود: در ساعات پایانی انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم این بخش در پای صندوق های رای خواهیم بود.

به گفته وی بخش بندرکیاشهر با داشتن 33 روستا دارای 14 هزار نفر جمعیت شهری و 20 هزار نفر جمعیت شهری است.

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در آستانه اشرفیه تعداد 10 نفر برای یک کرسی نمایندگی این شهرستان با هم به رقابت می پردازند.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای 105 روستا و حدود 108 هزار نفر جمعیت شهری و روستایی است.

این شهرستان در شرق استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 485

به "خبرنگاران شرایط برگزاری انتخابات در آستانه اشرفیه مطلوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرایط برگزاری انتخابات در آستانه اشرفیه مطلوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید