خبرنگاران راه اندازی صدای دانش آموز ضرورتی برای ارایه بهتر آموزش ها

به گزارش ارانیوز، تهران - خبرنگاران - مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مدارس می طلبد مرکزی برای ارتباط بیشتر دانش آموزان با معلمان و ارایه بهتر آموزش ها با عنوان صدای دانش آموز راه اندازی شود.

خبرنگاران راه اندازی صدای دانش آموز ضرورتی برای ارایه بهتر آموزش ها

محمدرضا سیفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش خبرنگاران افزود: اگر در این شرایط صدای دانش آموز راه اندازی شود می تواند به عنوان مرکزی برای ارتباط دانش آموزان با معلمان باشد.

وی گفت: صدای دانش آموز می تواند مرکزی باشد که معلم در هر شرایطی با دانش آموز خود در ارتباط است و هر معلم براساس شرایط منطقه خودش جوابگوی دانش آموزان باشد.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: صدای دانش آموز می تواند با استفاده از یک مرکز تلفنی به سوال های علمی و درسی دانش آموزان پاسخ دهد و حتی از این طریق والدین نیز با معلمان ارتباط داشته باشند.

سیفی اعلام کرد: در این شرایط کرونایی دانش آموزان مناطق عشایری و روستایی باید بیشتر مورد توجه باشند چرا که این افراد دسترسی کمتری به اینترنت دارند و حداقل صدای دانش آموز می تواند جوابگوی سوالات دانش آموزان شود.

وی همچنین گفت: در حال حاضر که به دلیل شیوع کرونا آموزش دانش آموزان، الکترونیکی شده است، هیچ دانش آموزی در مناطق عشایری و روستایی از آموزش محروم نیستند.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش افزود: در مجموع 185 هزار دانش آموز عشایری در کشور وجود دارد که 150 هزار نفر از آنها در دوره ابتدایی تحصیل می کنند و تلاش می شود افرادی که به شبکه آموزش یا اینترنت دسترسی ندارند برای آموزش آنها از شیوه های دیگر استفاده کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 677

به "خبرنگاران راه اندازی صدای دانش آموز ضرورتی برای ارایه بهتر آموزش ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه اندازی صدای دانش آموز ضرورتی برای ارایه بهتر آموزش ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید