خبرنگاران دو کامیون زنجبیل قاچاق در تهران کشف شد

به گزارش ارانیوز، تهران- خبرنگاران- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از کشف دو کامیون حامل زنجبیل قاچاق در پایتخت اطلاع داد.

خبرنگاران دو کامیون زنجبیل قاچاق در تهران کشف شد

عزیزالله افضلی امروز پنجشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت : شیوع کرونا ویروس و افزایش تقاضای شهروندان برای خرید سیر، زنجبیل و لیمو ترش سنگی نرخ این کالاها را در میدان مرکزی میوه و میادین استان به شدت افزایش داده و بعضی سودجویان را به طمع انداخته است.

افضلی تاکید نمود: بازرسان مستقر در میدان مرکزی میوه و تره بار این سازمان با تشدید بازرسی و نظارت از حجره های توزیع کننده پیروز به کشف دو کامیون زنجبیل شدند.

وی توضیح داد:درراستای کشفیات محصولات مزبور علاوه بر صدور برگ گزارش بازرسی برای غرف متخلف که اقدام به گرانفروشی می کردند دوکامیون زنجبیل که آغاز به عرضه محصول خود به قیمت بالاتر از قیمت های عرف نموده بودند بلافاصله ضبط وبا هماهنگی قاضی سیار مورد عرضه نهاده شد.

افضلی گفت: طرح تشدید نظارتی با استقرار بازرسان سازمان صمت، روسای شعب سیار تعزیرات وبازرسان اصناف وهمچنین بازرسان اتحادیه های میادین میوه وتربار ومیوه وسبزی بصورت مستمر تا انتها نوروز ادامه دارد.

تا به امروز بیش از 130 نفر به ویروس کرونا در سطح کشور مبتلا شده اند که حدود 20 نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 516

به "خبرنگاران دو کامیون زنجبیل قاچاق در تهران کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دو کامیون زنجبیل قاچاق در تهران کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید