خبرنگاران بازار بروجرد همچنان تعطیل است

به گزارش ارانیوز، بروجرد - خبرنگاران - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: براساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا شهرستان بازار بروجرد تا اطلاع ثانویه همچنان تعطیل است.

خبرنگاران بازار بروجرد همچنان تعطیل است

حمید آزادبخت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: تعطیلی بازار بروجرد طی بیانیه ای با همکاری اداره صمت و اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی ابلاغ شده است.

وی افزود: استقبال گسترده و مشارکت همگانی بازاریان و اصناف از فراخوان دومین تعطیلی برای مبارزه با ویروس کرونا تحسین برانگیز و نشانه دیگری از همبستگی اصناف و بازاریان با مردم شریف و فرهنگ دوست بروجرد است.

آزادبخت اعلام نمود: قطعا در شرایط سخت اقتصادی خود و جامعه و استقبال داوطلبانه از تعطیلی صنوف در سایه اتحاد و مشارکت بازاریان شاهد شکست ویروس کرونا در بروجرد خواهیم بود.

رییس اداره صنعت بروجرد افزود: اصناف و بازاریان در سالیان گذشته تا به امروز گام های بلندی در جهت پیشبرد نظام جمهوری اسلامی و جامعه برداشته است و همیشه جلودار خدمت و در کنار مردم بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: تعطیلی بازار و اقدام مثبت و بازاریان ارزشمند و نقش بسزایی در سلامت خود و خانواده و مردم استان و کشور خواهد داشت.

وی گفت: ضمن تقدیر و تشکر ویژه از بازاریان بخاطر تعطیلی صنوف در این مقطع حساس زمانی و در راستای پیشگیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا امیدواریم با همکاری و همبستگی شما بازاریان تا اطلاع ثانوی تعطیلی صنوف ادامه یابد و مردم نیز در خانه های خود بمانند تا شاهد شکست کلی ویروس کرونا در همه حوزه های سلامت و اقتصاد باشیم.

وی افزود: از بازاریان و کسبه تقاضامندیم که از فعالیت صنفی خود، خودداری کرده و هرگونه فعالیت و تعطیلی و بازگشایی مغازه ها منوط به بیانیه و اعلامیه ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان خواهید بود.

شهرستان بروجرد دارای 18 هزار واحد صنفی است و در مرحله اول تعطیلی بازار بیش از 600واحد که توصیه های بهداشتی را چدی نگرفتن پلمب شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 607

به "خبرنگاران بازار بروجرد همچنان تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازار بروجرد همچنان تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید