حمله دوباره ترامپ به دموکرات ها برای فرایند استیضاحش

به گزارش ارانیوز، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از فرایند استیضاح خود از سوی نمایندگان دموکرات انتقاد کرد.

حمله دوباره ترامپ به دموکرات ها برای فرایند استیضاحش

به گزارش ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از فرایند استیضاح خود از سوی نمایندگان دموکرات انتقاد کرد.

وی گفت: می دانید آمار من در نظرسنجی در بالاترین حد است. یاری اقتصادی (انتخاباتی) جمهوریخواهان در بیشترین حد است. نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از همه کسانی که به من رای دادند و از حزب جمهوریخواه متنفر است. ریاست او مانند گذشته نیست. او 63 کرسی را از دست داد. من فکر می کنم این مسئله بار دیگر اتفاق بیافتد. او عملکرد خوبی نداشته است. بسیاری فکر می نمایند او نمی داند در حال اجرا چه کاری است.

ترامپ درباره استیضاح خود در کنگره آمریکا گفت: آن ها هیچ گونه شواهدی ندارند و هیچ جرمی انجام نشده است. 196 نماینده جمهوریخواه با طرح استیضاح من مخالفت کردند. ما صد درصد رای جمهوریخواهان را بدست آوردیم. ما حتی یک رای جمهوریخواهان را در مجلس نمایندگان از دست ندادیم. سه دموکرات هم طرف ما را گرفتند. ما در موضع بسیار خوبی هستیم. در نهایت، تصمیم را میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا خواهد گرفت. او فرد شایسته ای برای تصمیم گیری است. او رئیس سنا است.

وی اضافه کرد: مردم به خاطر دارند آن ها (دموکرات ها) بسیار ناعادلانه با ما رفتار کردند. آن ها به ما اجازه داشتن وکیل ندادند و اکنون به سنا آمدند و به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند. شما ببینید در این مدت طولانی چه کار کردند. آن ها هر کاری را که خواستند از طریق سیاستمدار فاسد و بیماری به اسم (آدام) شیف انجام دادند. او سیاستمدار فاسدی است. آن ها بدترین رفتار را به لحاظ حقوقی با ما انجام دادند. کاری که هرگز در تاریخ آمریکا روی نداده است. این که شما حق وکیل، شاهد و زمان لازم را نداشته باشید. آن ها سه وکیل داشتند و ما یک وکیل، خوشبختانه یک وکیل ما بهتر از سه وکیل آن ها بود.

رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: همینک طرح استیضاح من به مجلس سنا رفته است و ما جمهوریخواهان اکثریت را داریم و تصمیم با میچ مک کانل است. ما اکثریت را داریم و اکنون آن ها از مک کانل می خواهند کار فوق العاده ای برای آن ها انجام دهد. او کاری را انجام می دهد که باید انجام دهد. او فرد بسیار باهوش و عادلی است. اما آن ها بسیار غیرمنصفانه با ما رفتار کردند و اکنون انتظار عدالت را در سنا دارند. آن ها باید به سال گذشته نگاه نمایند و ببینند در این کشور چه کردند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه، ما رئیس جمهوری داریم که توانست از همه این مهمل بافی ها که ادامه دارد، عبور کند. همچنین اطلاعات بسیار زیادی درباره دادگاه نظارت بر اطلاعات خارجی ایالات متحده و پلیس های کثیف، حتی از طریق اخبار جعلی نوشته می شوند. آنچه که در این مقالات می بینید، باور نکردنی است. ما پلیس های کثیف را داریم، افرادی را داریم که در ستاد انتخاباتی من جاسوسی کردند که کار وحشتناکی بود، کاری که هیچ گاه در تاریخ کشور ما انجام نشده است. بسیار جای ناراحتی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 338

به "حمله دوباره ترامپ به دموکرات ها برای فرایند استیضاحش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله دوباره ترامپ به دموکرات ها برای فرایند استیضاحش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید