حمله ائتلاف سعودی به صعده یک شهید و 2 زخمی بر جا گذاشت

به گزارش ارانیوز، ائتلاف متجاوز سعودی در تازه ترین جنایت خود علیه مردم یمن، با حمله به استان صعده یک نفر را شهید و دو نفر دیگر را زخمی کرد.

حمله ائتلاف سعودی به صعده یک شهید و 2 زخمی بر جا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع یمنی گزارش دادند که در حمله امروز دوشنبه ائتلاف سعودی به مناطق مرزی، یک شهروند یمنی در استان صعده شهید و دو نفر دیگر نیز زخمی شد.

طبق گزارش وبگاه المسیرة، یک شهروند یمنی در حمله موشکی و توپخانه ای ائتلاف سعودی به منطقه مرزی شدا به شهادت رسید و علاوه بر آن دو شهروند دیگر نیز در این حملات زخمی شدند.

مناطق مرزی در چند سال گذشته و از زمان آغاز حملات ائتلاف عربی علیه یمن به رهبری عربستان سعودی همواره در معرض حملات هوایی، موشکی و توپخانه ای این ائتلاف واقع شده است.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین 1394 با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد. این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری های واگیردار همراه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 968

به "حمله ائتلاف سعودی به صعده یک شهید و 2 زخمی بر جا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ائتلاف سعودی به صعده یک شهید و 2 زخمی بر جا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید