حاجی میرزایی: مجوز استخدام 73 هزار نفر نیروی انسانی را در آموزش وپرورش گرفته ایم

به گزارش ارانیوز، تهران (پانا) - وزیر آموزش وپرورش در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور یافت و به بعضی پرسش ها نگرانی های این کمیسیون در خصوص تبدیل شرایط استخدامی نیروهای استخدامی آموزش وپرورش پاسخ داد.

حاجی میرزایی: مجوز استخدام 73 هزار نفر نیروی انسانی را در آموزش وپرورش گرفته ایم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، محسن حاجی میرزایی با اشاره به نگرانی های کمیسیون در خصوص تبدیل شرایط استخدامی نیروهای حق التدریس، نهضتی ها، پیمانی ها و خرید خدمات اظهار کرد: در امسال مجوز استخدام 73 هزار نفر نیروی انسانی را در آموزش وپرورش گرفته ایم که بعضی استخدام ها به وسیله همین افراد است و با استفاده از قانون ماده 28 و تحصیل یک ساله در دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش وپرورش می شوند.

وی با اشاره به نگرانی دیگر این کمیسیون در خصوص حقوق فرهنگیان گفت: افزایش حقوق فرهنگیان در یک سال گذشته در چند نوبت انجام شده است و حقوق فرهنگیان متعادل شده است و به حقوق سایر کارمندان دولت نزدیک شده است.

وزیر آموزش وپرورش در سرانجام با اشاره به بعضی نیروها که توقع استخدام دارند، گفت: آموزش وپرورش در خصوص استخدام ها مطابق قانون و مصوبات قانونی عمل می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 932

به "حاجی میرزایی: مجوز استخدام 73 هزار نفر نیروی انسانی را در آموزش وپرورش گرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی میرزایی: مجوز استخدام 73 هزار نفر نیروی انسانی را در آموزش وپرورش گرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید