ثبت نام 100 هزار نفر برای آزمایش های بالینی واکسن کرونا در انگلیس

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از پرس اسوسیشن، دولت انگلیس از مردم خواسته تا برای آزمایش های بالینی آینده واکسن های کووید19 ثبت نام نمایند. این در حالی است که تا به امروز 100 هزار نفر برای شرکت در این آزمایش ها ثبت نام نموده اند.

ثبت نام 100 هزار نفر برای آزمایش های بالینی واکسن کرونا در انگلیس

بخش ثبت تحقیقات واکسن کووید19 در سرویس سلامت همگانی انگلیس در ماه جولای ایجاد شد تا افراد بتوانند در صورت تمایل برای شرکت در آزمایش های بالینی ثبت نام نمایند.

در حال حاضر دولت این کشور عده بیشتری را تشویق می نماید تا ماه اکتبر ثبت نام نمایند و به این ترتیب آزمایش های بالینی گسترده تری در سراسر انگلیس انجام گردد.

در حال حاضر یک کارگروه ویژه واکسن تحت نظارت وزارت بازرگانی، انرژی و استراتژی صنعت این کشور ایجاد شده که هدف آن توسعه واکسن و یاری به جمع آوری سرمایه برای آزمایش های بالینی و فراوری است.

کیت بینگام رییس این کارگروه ویژه می گوید:هدف از این امر ثبت نام هر چه بیشتر افراد است تا بتواند آزمایش های بالینی کارآمدی انجام داد. این آزمایش ها ایمن هستند و هرچه سریع تر شروع شوند، افراد سریع تر واکسینه می شوند و به نتایج دست می یابیم.

به گفته بینگام اولویت ثبت نام برای شرکت در آزمایش بالینی آینده واکسن کووید19 افراد مسن، اقلیت های قومیتی، افراد با شرایط پیش زمینه ای و کادردرمان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 873

به "ثبت نام 100 هزار نفر برای آزمایش های بالینی واکسن کرونا در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 100 هزار نفر برای آزمایش های بالینی واکسن کرونا در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید