تماشاخانه جنگ قره باغ (گزارش تصویری)

به گزارش ارانیوز، این روزها مناطق جنگی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ به شدت در زیر آتش توپخانه ای نیروهای نظامی دو کشور قرار گرفته است. بخش هایی از این منطقه با ایران هم مرز است. جنگ دو کشور با استفاده از تانک، توپ، بالگرد، پهپاد و سایر ادوات جنگی از 6 مهرماه شروع و همچنان تداوم دارد.

تماشاخانه جنگ قره باغ (گزارش تصویری)

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بخش هایی از جنگ و درگیری در قره باغ با چشم غیر مسلح در این سوی رودخانه ارس در خاک ایران قابل مشاهده است. همین موضوع سبب شده که عده ای از ایرانیان همه روزه برای دیدن جنگ و آتش سوزی و گلوله باران، خود را به روستاهای واقع در این مناطق مرزی برسانند و بی توجه به خطرات اصابت راکت و گلوله به خود، این محل را به تماشاخانه تبدیل نمایند!

این درحالی است که از زمان شروع مجدد جنگ در این منطقه، بعضی از اراضی زراعی و مراتع در خاک ایران مورد اصابت خمپاره و راکت قرار گرفته است، اما حضور افراد و تماشاچیان جنگ و گلوله باران در ارتفاعات اصلاندوز، خداآفرین و سایر مناطق واقع شده در این راستا مرزی بدون توجه به هشدارهای مرزداران ایرانی روز به روز بیشتر می گردد.

به نظر می رسد این شرایط بیشتر از آنکه ناشی از کنجکاوی باشد، نشان دهنده یک ناهنجاری در رفتار اجتماعی است که از درک خطرات و آسیب های احتمالی جنگ و تیر و ترکش و مرگ و میر ناشی از آن، عاجز است.

این عکس ها نمونه ای از حضور این گونه تماشاچیان است که با انتشار آن تاکید بر ضرورت خودداری مردم از اجتماع در مرز و ضرورت ورود نیروهای نظامی و انتظامی برای جلوگیری از این سرگرمی نامبارک دارد .

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 914

به "تماشاخانه جنگ قره باغ (گزارش تصویری)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاخانه جنگ قره باغ (گزارش تصویری)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید