ترامپ گردشگری آمریکا را کساد کرد ، خطر از دست دادن 1.3 میلیارد دلار

به گزارش ارانیوز، نتایج گزارش بازنویسی شده انجمن سفر آمریکا (USTA) نشان می دهد که برخلاف آنالیز های اولیه، تعداد گردشگران خارجی که به آمریکا سفر می نمایند به دلیل رییس جمهوری فعلی این کشور کاهش یافته است.

ترامپ گردشگری آمریکا را کساد کرد ، خطر از دست دادن 1.3 میلیارد دلار

خبرنگاران: سال گذشته انجمن سفر آمریکا از شاخص گرایش به سفر (TTI) رونمایی کرد. آکسفورد اکونومیکس، موسسه بین المللی پیشگام در ارزیابی فعالیت های مالی، این شاخص را برپایه داده های جمع آوری شده از سوی وزارت بازرگانی آمریکا، انجمن حمل ونقل هوایی آمریکا و شبکه مسافرتی Sabre ارائه می دهد. TTI یاری می نماید تا هرگونه تغییری در تقاضای سفر محاسبه و رشد یا افت میزان گردشگران ردیابی گردد.

هفته گذشته انجمن سفر آمریکا نتایج گزارشی را که نسخه بازنویسی شده از گزارشی است که ابتدای سال 2017 منتشر شد ارائه کرد. این گزارش جدید که از سوی روابط عمومی این انجمن منتشر شده نشان می دهد که بازار سفرهای بین المللی به این کشور بسیار کاهش یافته و به خصوص ماه های فوریه با کاهش 6.8 درصدی و مارس با کاهش 8.2 درصدی با بیشترین میزان افت سفرهای خارجی روبرو بوده است.

همچنین، اطلاعات وزارت بازرگانی آمریکا نشان می دهد که میزان سفرهای خارجی به این کشور در ماه مارس 2017 در مقایسه با دوره مشابه در سال قبل 7.8 درصد کاهش داشته است.

بسیاری از کارشناسان گردشگری علت این کاهش را دونالد ترامپ رییس جمهوری جدید آمریکا و سیاست هایش در قبال کشورهای دیگر می دانند.

بنابرگزارش دیلی میل، آدام ساکس، رییس گروه اقتصاد گردشگری در آکسوفرد اکونومیکس در این خصوص شرح می دهد: سیاست گذاری ها و سخنرانی های مداوم رییس جمهوری آمریکا روی چشم انداز بازار سفرهای بین المللی به داخل این کشور به شدت سنگینی می نماید.

براساس گزارشی که از سوی انجمن جهانی سفرهای کسب وکار در اردیبهشت امسال منتشر شد، ایالات متحده به دلیل کاهش سفرهایی که از اروپا و خاورمیانه به این کشور انجام می گردد با خطر از دست دادن 1.3 میلیارد دلار روبرو است.

البته پیش بینی می گردد که گردشگری داخلی علی رغم کاهشی که در ماه جولای داشت تا خاتمه امسال میلادی درمجموع با رشد روبه رو گردد.

منبع: چمدان
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 13

به "ترامپ گردشگری آمریکا را کساد کرد ، خطر از دست دادن 1.3 میلیارد دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ گردشگری آمریکا را کساد کرد ، خطر از دست دادن 1.3 میلیارد دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید