ترامپ: دستور اجرایی برای توقف مهاجرت را امضا کردم

به گزارش ارانیوز، رئیس جمهور آمریکا گفت که دستور اجرایی برای توقف مهاجرت به این کشور را امضا نموده است.

ترامپ: دستور اجرایی برای توقف مهاجرت را امضا کردم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا عصر چهارشنبه (به وقت واشنگتن) گفت که پیشرفت حاصل شده در مقابله با ویروس کرونا به بازگشایی اقتصاد آمریکا یاری می نماید و ایالت ها به تدریج می توانند فعالیت مالی خود را از سر بگیرند.

وی که در کنفرانس خبری روزانه کاخ سفید صحبت می کرد، گفت: کرونا خیلی با آنفولانزا تفاوت دارد اما اگر کرونا سال آینده بازگردد با حجم کنونی که با آن روبرو هستیم نخواهد بود.

ترامپ اضافه نمود: ما در جهت صحیحی در مقابله با ویروس کرونا قرار داریم اما رسانه ها هیچ اشاره ای به موفقیت ما در ساختن دستگاه های تنفس مصنوعی نمی نمایند.

رئیس جمهور آمریکا گفت که وی یک دستور اجرایی برای توقف مهاجرت به داخل آمریکا امضا نموده تا زمانی که مالی به حالت عادی بازگشت، آمریکایی هایی که بیکار شدند نخستین کسانی باشند که به سرکار باز می گردند.

رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه شنبه نیز گفته بود به دلیل وضعیتی که شیوع ویروس کووید19 در این کشور ایجاد نموده، میخواهد به مدت 2 ماه هرگونه مهاجرت اتباع خارجی به ایالات متحده را ممنوع کند.

حدود سه سال پیش بود که دولت آمریکا بعد از روی کار آمدن ترامپ در کاخ سفید، ورود اتباع هفت کشور شامل ایران، لیبی، سوریه، سومالی، کره شمالی، ونزوئلا و یمن را ممنوع نمود.

پایگاه خبری هیل دو ماه پیش به نقل از مسئولان وزارت امنیت داخلی و وزارت خارجه آمریکا گزارش داده بود که نام کشورهای نیجریه، میانمار، اریتره، قرقیزستان، سودان و تانزانیا به لیست قانون منع مهاجرتی اضافه می گردد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 676

به "ترامپ: دستور اجرایی برای توقف مهاجرت را امضا کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: دستور اجرایی برای توقف مهاجرت را امضا کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید