به مناسبت روز ارتش فرودگاه های تهران تعطیل است

به گزارش ارانیوز، تعطیلی فرودگاه های تهران

شرکت فرودگاه های ایران همزمان با برگزاری روز ارتش جمهوری اسلامی و اجرای مانور هوایی نیروهای مسلح که در روز یکشنبه 29 فروردین ماه تعطیلی فرودگاه های تهران را بیان کرد. بر اساس اعلام این شرکت پروازهای باری و مسافربری در سه فرودگاه امام خمینی (ره)، مهرآباد و پیغام از ساعت 7:30 تا 11:30 صبح به مدت 4 ساعت انجام نخواهد شد. بر اساس گزارش ایسنا شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اعلام نموده به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساعت 7:30 تا 11:30 صبح روز 29 فروردین، رژه و مانور هوایی نیروهای مسلح در آسمان تهران صورت گرفته و متناسب با آن تعطیلی فرودگاه های تهران به مدت 4 ساعت خواهد بود. با خبرنگاران همراه شوید تا در خصوص این خبر بیشتر بخوانیم.

به مناسبت روز ارتش فرودگاه های تهران تعطیل است

سعید اکبری به عنوان معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور اعلام نمود: این رژه هوایی که نمادی از اقتدار نظام و ارتش جمهوری اسلامی دارد، با هماهنگی نزدیک بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت فرودگاه های کشور انجام خواهد شد. بر همین اساس و به منظور حفظ ایمنی پروازهای شرکت نماینده در رزمایش و سایر پروازهای مسافربری و باری، با پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، تعطیلی فرودگاه های تهران شامل فرودگاه های داخل TMA فرودگاه مهرآباد که فرودگاه های مهرآباد، امام خمینی (ره) و پیغام را در بر می گیرد، به جز پروازهای شرکت نماینده در رزمایش و مانور هوایی، از ساعت 07:30 تا 11:30 روز 29 فروردین ماه به مدت 4 ساعت بر روی سایر پروازها بسته اعلام شد.

سعید اکبری افزود: پیش از این خبر، در یک ماه گذشته با صدور اطلاعیه هوانوردی به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی تعطیلی فرودگاه های تهران در روز 29 فروردین ماه از ساعت 7:30 الی 11:30 اعلام شده تا در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی گردد. وی اظهار کرد: بنابراین تمامی خطوط هوایی داخلی و خارجی از این موضوع آگاه بوده و ضروری است تعطیلی فرودگاه های تهران را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را به گونه ای تنظیم نمایند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.

شرکت فرودگاه های ایران پیش از این نیز در سال های گذشته به منظور حفظ امنیت برنامه های ویژه روز ارتش جمهوری اسلامی و عدم تداخل با پروازهای مسافری، تعطیلی فرودگاه های تهران را ابلاغ نموده بود. بر اساس برنامه ریزی ها از ظهر فردا تمامی برنامه های پروازی این سه فرودگاه به شرایط عادی خود باز خواهد گشت. طبق جدیدترین آمارهای اعلام شده از سوی شرکت فرودگاه های کشور، دو فرودگاه مهرآباد و امام خمینی تهران در کنار فرودگاه مشهد دارای بیشترین میزان تردد در سال گذشته بوده و این سه فرودگاه در کنار حدود نیمی از تمام پروازهای سال گذشته فرودگاه های ایران را مدیریت نموده اند. گفتنی است مسافران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن 199 و برای پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) با شماره تلفن 09633 تماس بگیرند.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 650

به "به مناسبت روز ارتش فرودگاه های تهران تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به مناسبت روز ارتش فرودگاه های تهران تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید