آنالیز مسائل امنیتی و ضدجاسوسی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس

به گزارش ارانیوز، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به تشریح جلسه غیر علنی امروز مجلس پرداخت.

آنالیز مسائل امنیتی و ضدجاسوسی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس

به گزارش ، محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه غیر علنی امروز مجلس با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه غیرعلنی امروز مجلس با حضور وزرای نفت و اطلاعات برگزار گشت.

او افزود: در ابتدای جلسه زنگنه وزیر نفت به مسائلی درباره منابع انرژی، نفت و گاز پرداخته و فرصت های موجود در این حوزه را مطرح کردند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان در این باره دیدگاه های خود را اعلام نموده و مجموعا شرایط فراوری داخل، فراوریات نفتی و ذخایر آن مورد بحث و گفت وگو نهاده شد.

فرهنگی بیان نمود: بعد از اظهارات وزیر نفت، وزیر اطلاعات موضوعاتی را درباره امنیت داخلی، تهدیدات خارجی و همچنین نفوذ داخلی مطرح و همچنین چند نفر از معاونان وی مسائل ضد جاسوسی را بیان نمودند.

او گفت: در این جلسه درباره مسائل امنیتی مسئولان و مشکلاتی که گا ها برای آنان به وجود می آید بحث هایی صورت گرفت و مجموعا دوسوم از وقت امروز به مسائل امنیتی اختصاص داشت.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیح داد: نمایندگان در جلسه غیرعلنی امروز نقدها خود درباره صادرات، فراوری نفت و همچنین مسائل امنیتی را مطرح کردند.

فرهنگی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر آخرین شرایط آنالیز اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون گفت: این پرونده در شعبه ذی ربط در حال آنالیز بوده و نتیجه آن امروز به هیئت رئیسه واصل خواهد شد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: جلسه فردا علنی بوده و وزرای راه و شهرسازی و نیرو توضیحات کاملی در خصوص حوزه مربوط به خود ارائه خواهند داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 755

به "آنالیز مسائل امنیتی و ضدجاسوسی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز مسائل امنیتی و ضدجاسوسی در جلسه غیرعلنی امروز مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید