برخورد با آرایش گران فاقد مجوز فعالیت در سطح اصفهان

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران: رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه اصفهان گفت: برای آنالیز کار آرایشگرانی که تابلو نداشته و در خانه مسکونی خود به فعالیت مشغول هستند، با اجازه دادستانی و حکم دادستان وارد این اماکن شده و با آن ها برخورد می گردد.

برخورد با آرایش گران فاقد مجوز فعالیت در سطح اصفهان

فاطمه دهقان پور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، پیرامون مسائل اتحادیه آرایشگران زنانه اظهار کرد: بعضی از سخت گیری های اداره بهداشت سبب به وجود آمدن مسائلی برای ما شده، البته بسیاری از این سخت گیری ها به جا بوده اما بعضی از آن ها نیز باعث اخلال در کار آرایشگران ما شده و ما از اداره بهداشت درخواست داریم که تا حد امکان با اتحادیه آرایشگران همکاری داشته باشند.

وی درباره میزان تخلفات در آرایشگاه های زنانه اصفهان بیان نمود: برای آنالیز تخلفات آرایشگرانی که تابلو داشته و در مکانی جداگانه به فعالیت های خود مشغول هستند، با یاری اماکن و طبق ماده 27 عملکرد این افراد مورد آنالیز قرار می گیرد.

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه اصفهان گفت: برای آنالیز کار آرایشگرانی که تابلو نداشته و در خانه مسکونی خود به فعالیت مشغول هستند، با اجازه دادستانی و حکم دادستان وارد این اماکن شده و با آن ها برخورد می گردد.

وی درباره متفاوت بودن قیمت ها در آرایشگاه های زنانه گفت: اتحادیه ما تا جایی که بتواند قیمت ها را کنترل می نماید و برای این کار و برای اطلاع رسانی به مشتریان، همه آرایشگاه ها موظف هستند که لیست قیمت ها و دستمزد ها را در پای صندوق خود نصب نمایند.

دهاقان پور اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مسائل بهداشتی، قیمت و یا هر گونه تخلف دیگر، مشتریان می توانند شکایات خود را به صورت تلفنی و یا حضوری به محل اتحادیه اطلاع دهند و ما حتما پیگیر برطرف این تخلفات هستیم.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 672

به "برخورد با آرایش گران فاقد مجوز فعالیت در سطح اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد با آرایش گران فاقد مجوز فعالیت در سطح اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید