برای مقابله با کرونا اگر احتیاج به اقدامات شدیدتری باشد قاطعانه انجام خواهیم داد

به گزارش ارانیوز، خبرنگاران/کردستان استاندار کردستان گفت: اگر به مرحله ای برسیم که احتیاج به اقدامات و تدابیر شدیدتر برای کنترل و مقابله با کرونا داشته باشیم، قاطعانه این کار را خواهیم کرد اما امیدواریم با همکاری جمعی به آن مرحله نرسیم و به زودی این بحران را پشت سر بگذاریم.

برای مقابله با کرونا اگر احتیاج به اقدامات شدیدتری باشد قاطعانه انجام خواهیم داد

بهمن مرادنیا امروز(22 اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث سلامت مردم خط قرمز ما است و در این مورد با کسی تعارف نداریم، اگر به مرحله ای برسیم که احتیاج به اقدامات و تدابیر شدیدتر برای کنترل و مقابله با کرونا داشته باشیم، قاطعانه این کار را خواهیم کرد اما امیدواریم با همکاری جمعی به آن مرحله نرسیم و به زودی این بحران را پشت سر بگذاریم.

وی اضافه نمود: تمامی جریان ها و افراد با هر تفکر و عقیده ای هستند باید بدانند اکنون وقت خودخواهی و انتقاد و مجادله نیست و اعمال همگی مستقیماً با جان انسان ها سر و کار دارد، ما احتیاج به همدلی همه افراد با هر عقیده و طرز فکری داریم.

استاندار کردستان اعلام کرد: دولت و تمام نهادهای درمانی و خدماتی شبانه روز پای کار است و ما مطلع سازی ها و هشدارهای لازم را به اضافه امور اجرایی و برنامه های مورد احتیاج انجام دادیم و اکنون مردم نیز باید همگی همکاری نمایند.

مرادنیا ذکر کرد: غربالگری مسافران در مبادی ورودی استان اگر چه شاید با رنجش و سوءتفاهم هایی همراه است اما به خاطر حفظ سلامت خود افراد، چه مسافران و چه افراد در مقصد، ناگزیریم آن را انجام دهیم و امیدواریم افراد با فرهنگ و درک بالایی با این قضیه کنار بیایند.

وی گفت: کاهش سفرهای درون شهری و برون شهری، خودداری از تجمع در تمام مراسم و مناسبت ها و بازارهای خرید و رعایت نکات بهداشتی صادر شده از مراجع رسمی پزشکی می تواند عظیم ترین یاری مردم به خودشان برای شکستن چرخه این ویروس باشد.

استاندار کردستان به توزیع اقلام بهداشتی و ضد عفونی نماینده با نظارت علوم پزشکی اشاره نمود و یادآور شد: امروز قرار شد بعضی از ماشین آلات بلا استفاده در هلال احمر در اختیار دستگاه ها گذاشته گردد تا در مواقع بحران بتواند در اختیار استان باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 552

به "برای مقابله با کرونا اگر احتیاج به اقدامات شدیدتری باشد قاطعانه انجام خواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای مقابله با کرونا اگر احتیاج به اقدامات شدیدتری باشد قاطعانه انجام خواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید