اهدای 600 عنوان کتاب صوتی به کادر درمانی بیمارستان ها

به گزارش ارانیوز، فاطمه محمدی، مدیرعامل انتشارات نوین کتاب گویا در گفت وگو با خبرنگاران ، با اعلام این خبر مطرح کرد: در این روزهای سخت که کشور درگیر بیماری کرونا است، وظیفه خود دانستیم که تعدادی از کتاب های صوتی برگزیده خود را به کادر درمانی بیمارستان ها هدیه کنیم.

اهدای 600 عنوان کتاب صوتی به کادر درمانی بیمارستان ها

وی اضافه نمود: در این زمینه معتقدم تقدیر از کوشش و ایستادگی شبانه روزی همه کسانی که در بحران جهانی کرونا با تمام توان خود برای التیام دردها و بهبود بیماران حاضر شدند، وظیفه ای انسانی است؛ به خصوص برای کادر درمانی که با شفقت تمام پای کار مانده اند و حافظ سلامت جامعه شده اند.

محمدی با بیان اینکه کادر درمان اکنون پای کار مانده اند تا امید بماند و زندگی جاری باشد، گفت: در مجموعه نوین کتاب گویا به سهم خود این کوشش ها را ارج می نهیم و به همین دلیل، 600 نسخه از کتاب های گویا را که از پرفروش های ما بودند، برای این کار انتخاب کردیم.

وی یادآور شد: 12 عنوان از این آثار را انتخاب نموده ایم که شامل یک عاشقانه آرام، عاشقانه های حافظ، جاناتان مرغ دریایی، تن آرامی یا ریلکسیشن، بار دیگر شهری که دوست می داشتم، موسیقی درمانی و نامه های عاشقانه یک پیامبر می گردد.

محمدی با اشاره به اهدای 200 نسخه کتاب صوتی به بیمارستان مسیح دانشوری، شرح داد: قرار است طی روزهای آینده برای دو بیمارستان شهدای یافت آباد و ضیائیان نیز 400 عنوان کتاب ارسال کنیم و موضوعات هر یک از این کتاب ها متنوع خواهد بود.

وی با طرح این موضوع که کادر درمانی باید بداند که جامعه نشر زحمات آن ها را می بیند و قدردان آن ها است، گفت: به دلیل دسترسی آسان به محتوای کتاب های صوتی و امکان گوش کردن در تلفن همراه و سایر وسایل الکترونیکی، این آثار انتخاب شدند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 641

به "اهدای 600 عنوان کتاب صوتی به کادر درمانی بیمارستان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 600 عنوان کتاب صوتی به کادر درمانی بیمارستان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید