انهدام یک خودروی بمب گذاری شده و چهار مخفیگاه داعش در صلاح الدین عراق

به گزارش ارانیوز، ارتش عراق در چارچوب عملیات خود برای پاکسازی استان صلاح الدین از بقایای داعش یک خودروی بمب گذاری شده و چهار مخفیگاه آنها را در این استان منهدم کرد و شماری از آنها را به هلاکت رساند.

انهدام یک خودروی بمب گذاری شده و چهار مخفیگاه داعش در صلاح الدین عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نهاد اطلاع رسانی امنیتی عراق اظهار داشت که نیروی هوایی ارتش عراق امروز توانست یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده متعلق به عناصر داعش را در استان صلاح الدین منهدم کند.

بر اساس گزارش پایگاه خبری بغداد الیوم، این نهاد در بیانیه ای آورده است: نیروی هوایی ارتش عراق در چارچوب عملیات جستجو و پاکسازی غرب منطقه وادی الثرثار و در چارچوب عملیات صلاح الدین حملات هوایی سنگینی را به مواضع باندهایی از عناصر تورریستی داعش وارد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: حملات مذکور با انهدام چهار مخفیگاه عناصر داعش و کشته شدن تروریست های مخفی در آن و انهدام یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده و یک تونل زیرزمینی دیگر آنها همراه شد.

بر اساس این گزارش هنوز شمار تروریست های به هلاکت رسیده در این عملیات رسما اعلام نشده است.

با وجود اعلام شکست داعش در سال 2017 میلادی از سوی عراق، کماکان بقایای عناصر تروریستی در این کشور وجود دارند که از فضای اختلافات سیاسی یا اعتراضات مردمی برای ازسرگیری حملات خود استفاده نموده اند.

از سوی دیگر رسانه های عراقی طی مدت اخیر نیز هشدار می دهند که به احتمال زیاد آمریکا با عقب نشینی از بعضی پایگاه های خود در عراق به هسته های خفته داعش برای ازسرگیری حملات خود چراغ سبز نشان داده باشد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 811

به "انهدام یک خودروی بمب گذاری شده و چهار مخفیگاه داعش در صلاح الدین عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام یک خودروی بمب گذاری شده و چهار مخفیگاه داعش در صلاح الدین عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید