اقدام قضایی حزب&zwnjالله علیه شایعه پراکنان علیه خود در پرونده انفجار بیروت

به گزارش ارانیوز، حزب الله لبنان از اقدام قضایی علیه شخصیت ها و وب سایت های رسانه ای که آن را به دست داشتن در انفجار بندر بیروت متهم کردند، خبر داد.

اقدام قضایی حزب&zwnjالله علیه شایعه پراکنان علیه خود در پرونده انفجار بیروت

به گزارش خبرنگاران، به نقل از اسپوتنیک، عمار الموسوی، عضو فراکسیون الوفاء للمقاومه بازوی مجلسی حزب الله لبنان امروز جمعه در سخنانی با اشاره به شایعات بی پایه و اساس منتشر شده علیه این حزب درباره انفجار بیروت اظهار کرد: برای مجازات و پیگیری تمامی کسانی که درباره انفجار بندر بیروت اقدام به شایعه پراکنی و نسبت دادن اتهامات دروغین به حزب الله کردند، پرونده قضایی تشکیل داده ایم.

وی در این باره گفت: ما درحال حاضر علیه فارس سعید، کننده سابق مجلس و وبسایت القوات اللبنانیه شکایت کرده ایم و پرونده های دیگری نیز وجود دارد که ما در حال کار بر روی آنها هستیم تا آنها را به دادگاه ارائه دهیم.

الموسوی ادامه داد: ما به شکایت از افراد و طرف های جدید ادامه می دهیم و پرونده های مستندی قانونی را علیه کسانی تهیه می کنیم که به صلح مدنی آسیب وارد می کنند و ما می خواهیم که دستگاه قضایی لبنان این وظیفه را برعهده بگیرد، چراکه مسئول حفظ اعتبار و وجهه مردم است.

وی اضافه کرد: معین شدن حقیقت یک امر مقدس است و افترا و اتهام زدن به دیگران، به کشور و شهروندان آسیب می رساند.

عصر چهارم اوت سال جاری میلادی (14 مرداد 1399) انفجار مهیبی در بندر بیروت رخ داد و ساختمان های زیادی در منطقهٔ اشرفیه را تخریب کرد. موج ناشی از انفجار باعث وارد شدن خسارات گسترده به ساختمان های اطراف محل انفجار شد. این انفجار همچنین منجر به کشته شدن 220 تن و زخمی شدن حدود 7000 تن دیگر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 1065

به "اقدام قضایی حزب&zwnjالله علیه شایعه پراکنان علیه خود در پرونده انفجار بیروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام قضایی حزب&zwnjالله علیه شایعه پراکنان علیه خود در پرونده انفجار بیروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید