افشین پیروانی بیان کرد: تمام بازیکنان فعلی در پرسپولیس می مانند، فدراسیون بی رئیس همین است

به گزارش ارانیوز، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد برخی از بازیکنان تیم های لیگ فزونی از خدایشان است که برای تیم ما بازی نمایند.

افشین پیروانی بیان کرد: تمام بازیکنان فعلی در پرسپولیس می مانند، فدراسیون بی رئیس همین است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، افشین پیروانی پس از جلسه امروز خود با یحیی گل محمدی و مهدی رسول پناه در ساختمان باشگاه پرسپولیس به خبرنگاران گفت: گزارشی را در رابطه با شرایط تیم در اختیار آقای رسول پناه قرار دادیم. خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم است و با قدرت کارمان را ادامه می دهیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره مخالفت 4 باشگاه لیگ فزونی با ادامه برگزاری ملاقات های فصل جاری تاکید نمود: باید به آن ها بابت مسائل مالی موجود حق داد که به دنبال این موضوع باشند، اما آیا سه ماه دیگر تضمینی برای کشف واکسن کرونا وجود دارد. باید تابع قانون باشیم. همه را هم باید به یک چشم دید.

وی درباره امکانات بهداشتی پرسپولیس که گفته می گردد از ارگان های خاصی تهیه شده است اضافه کرد: زمانی که قرنطینه بود دنبال این وسایل رفتیم و هیچ ارگانی به یاری پرسپولیس نیامد. خوشبختانه اکنون شاهد هستیم که چند باشگاه دیگر هم وسایل لازم را خریداری نموده اند تا از آن استفاده نمایند.

پیروانی درباره ادعای یحیی گل محمدی که فدراسیون فوتبال قاطعیت لازم را برای برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر ندارد تاکید نمود: از فدراسیونی که رئیس ندارد نمی توان انتظار دیگری هم داشت. در سال مقدماتی جام جهانی هستیم. آیا رفتن به این مسابقات مهم نیست که با بعضی صحبت ها برخورد قاطع نمی گردد؟ باید بدانیم اگر در مسابقات بین المللی حاضر نشویم با جریمه روبرو می شویم و این موضوع کار را برایمان سخت می نماید.

وی درباره حمایت ویژه از پرسپولیس اضافه کرد: وقتی بازی با سپاهان را بدون تماشاگر کردند بیانیه های زیادی دادند که به خاطر پرسپولیس چنین تصمیمی گرفته شد. دیدید که چند روز بعد در تمام جهان چنین روشی را برای برگزاری بازی ها انتخاب کردند.

سرپرست پرسپولیس درباره مثبت شدن تست کرونای بعضی اعضای باشگاه های لیگ فزونی طعنه زد و گفت: باید از سازمان لیگ تشکر کرد که دادن تست را الزامی کرد در غیر اینصورت این افراد متوجه موضوع نمی شدند.

استیلی اضافه کرد: باید بین پرسپولیس که با 10 امتیاز اختلاف در صدر جدول است و بقیه تیم ها تفاوت قائل بود!

وی درباره احتمال تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس برای فصل آینده تاکید نمود: به طرفداران قول می دهم تمام بازیکنان فعلی خواهند ماند. آن ها از خدایشان است در پرسپولیس باشند. بازیکنان بقیه تیم ها هم دوست دارند در پرسپولیس بازی نمایند.

سرپرست پرسپولیس در انتها راجع به درخواست دراگان اسکوچیچ مبنی بر حضور دائمی کریم باقری در کنار او برای نیمکت تیم ملی ایران گفت: او از فوتبالیست های عظیم بوده و با پرسپولیس قرارداد دارد. به این قرارداد نیز پایبند است، ولی نظر خودش هم شرط است. من فکر می کنم آقای باقری به قدری پرسپولیس را دوست دارد که به پیشنهادات دیگر فکر نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 745

به "افشین پیروانی بیان کرد: تمام بازیکنان فعلی در پرسپولیس می مانند، فدراسیون بی رئیس همین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشین پیروانی بیان کرد: تمام بازیکنان فعلی در پرسپولیس می مانند، فدراسیون بی رئیس همین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید