اظهارات تکراری دبیرکل ناتو: طالبان به وسیله جنگ در افغانستان برنده نخواهد شد

به گزارش ارانیوز، دبیرکل سازمان ناتو در حاشیه نشست وزرای دفاع کشورهای عضو این پیمان بار دیگر بیان کرد که پیغام روشن ما به طالبان این است که به وسیله جنگ در افغانستان برنده نخواهد شد.

اظهارات تکراری دبیرکل ناتو: طالبان به وسیله جنگ در افغانستان برنده نخواهد شد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ بروشور ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، ینس استولتنبرگ دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) گفت که طالبان باید در راستا کاهش خشونت گام های لازم را بردارند.

وی در حاشیه نشست وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو بیان کرد که اعضای این پیمان به یاری ها در افغانستان ادامه می دهند.

استولتنبرگ گفت که با ادامه یاری ها به افغانستان، پیغام روشن ما به طالبان این است که از راستا جنگ در این کشور برنده نخواهد شد.

دبیرکل ناتو ادامه داد که برای تامین صلح باید طالبان خشونت ها را کاهش دهد.

وی با اشاره به مذاکرات آمریکا و طالبان در قطر اضافه کرد: نروژ و آلمان از اعضای ناتو آماده میزبانی از فرایند مذاکرات بین الافغانی است.

استولتنبرگ در تمام نشست های اخیر ناتو بدون حرف جدیدی گفته است که طالبان از راستا جنگ برنده نخواهد شد و ما به یاری ها در افغانستان ادامه می دهیم.

از سوی دیگر، طالبان بارها اعلام نموده است که جنگ افغانستان با حمله نظامیان آمریکایی شروع شد و دلیل این جنگ نیز حضور نیروهای این کشور است بنابراین این جنگ زمانی انتها می یابد که نظامیان خارجی افغانستان را ترک نمایند.

این گروه همیشه خاطرنشان نموده است که افغان ها برای جنگ به آمریکا و اروپا نرفته اند و این غربی ها هستند که افغانستان را اشغال نموده اند و به جنگ ادامه می دهند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 406

به "اظهارات تکراری دبیرکل ناتو: طالبان به وسیله جنگ در افغانستان برنده نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات تکراری دبیرکل ناتو: طالبان به وسیله جنگ در افغانستان برنده نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید