اسکوچیچ: در ایران بیشتر از بعضی کشورهای اروپایی احساس امنیت می کنم، انتظار پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را داشتم

به گزارش ارانیوز، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران می گوید در ایران امنیت کافی وجود دارد؛ وی همچنین از چالش پیش رویش با تیم ملی در راه صعود به جام جهانی 2022 سخن گفت.

اسکوچیچ: در ایران بیشتر از بعضی کشورهای اروپایی احساس امنیت می کنم، انتظار پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را داشتم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور لحظه آخری ارزان ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ که روز پنجشنبه به طور رسمی از سوی فدراسیون فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم ملی و جانشین مارک ویلموتس بلژیکی معرفی گردید، در گفت وگو با روزنامه وچرنجی لیست چاپ زاگرب کرواسی درباره چرایی انتخابش به عنوان سرمربی جدید ایران از سوی فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال ایران تشخیص دادند که من شناخت بهتری از فوتبال این کشور و بازیکنان شان دارم و به همین خاطر فرصت سرمربیگری تیم ملی را به من دادند. قطعاً سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران، تاج دوران حرفه ای من و چالشی است که بی صبرانه منتظر شروعش هستم.

سرمربی جدید تیم ملی همچنین درباره اینکه آیا ایران کشوری امن برای کار کردن است، گفت: اوضاع در ایران کاملاً عادی است و تهدیدی برای جنگ نیست. من مدتی طولانی است که در ایران هستم و عاشق این کشور و مردمانش شده ام. واقعاً متأسفم که آنها تحت تأثیر تحریم هایی قرار گرفته اند که توسط آمریکا اعمال شده است.

وی توضیح داد: ایران، ملتی فوتبالی است و آنها به تیم ملی کشورشان عشق می ورزند و برای دیدن بازی های تیم ملی به استادیوم می فرایند. درباره امنیت در ایران هم باید بگویم که من در این کشور بیشتر از بعضی کشورهای اروپایی احساس امنیت می کنم.

اسکوچیچ 51 ساله همچنین در گفت وگو با شبکه تلویزیونی دنونیک نووه کرواسی گفت: من فکر می کنم حالا سرمربی پخته تر و باتجربه تری هستم. من در دو کشور کرواسی و اسلوونی و البته عربستان نتایجی قابل توجه (در رده باشگاهی) گرفتم. انتظار داشتم چنین پیشنهادی به من گردد و سال ها برای چنین چیزی کار کردم، بنابرین خوشحالم که پایان پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به من شد.

سرمربی پیشین صنعت نفت آبادان درباره چالش پیش روی شاگردانش در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 توضیح داد: ما دو بازی با تیم های هنگ کنگ و کامبوج داریم که نباید مسئله ای در این دو بازی داشته باشیم و پس از آن باید با بحرین و عراق در استادیوم خودمان بازی کنیم. من فکر می کنم ما مقابل 100 هزار طرفدار خودمان می توانیم به نتیجه لازم برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم. نسبت به این موضوع خوشبین هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 365

به "اسکوچیچ: در ایران بیشتر از بعضی کشورهای اروپایی احساس امنیت می کنم، انتظار پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: در ایران بیشتر از بعضی کشورهای اروپایی احساس امنیت می کنم، انتظار پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید