از گشایش مزرعه دانش بنیان و گردشگری تا حضور در عرصه کارآفرینی ورزشی

به گزارش ارانیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با تشریح برنامه های راهبردی این دانشگاه در امسال گفت: امسال گشایش مزرعه دانش بنیان و گردشگری و حضور پررنگ در عرصه کارآفرینی ورزشی را در دستور کار داریم.

از گشایش مزرعه دانش بنیان و گردشگری تا حضور در عرصه کارآفرینی ورزشی

اسحاق رسولی در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران با اشاره به اهداف و دستور کارهای دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در سال 99 در حوزه های مختلف اظهار کرد: برنامه راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نمادشدن به عنوان دانشگاه مسئله گرا، کارآفرین و تحقق بخشیدن سند دانشگاه اسلامی است که در آن به طور متوازن ارتقای ابعاد فرهنگی و تربیتی، آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه با تدبیر و حرکت جهادی دنبال می گردد.

وی افزود: در آینده خبرهای خوشی در زمینه واحدهای فناور در راه است؛ از جمله عرضه سنسور هوشمند در زمینه تسمه تایم خودروها و دوچرخه هایی با طراحی بسیار جذاب و کارکردهای منحصربه فرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با تشریح راهبردهای این دانشگاه در سال 99 مطرح نمود: برداشتن گام های اساسی برای تبدیل شدن به عظیم ترین انتشارات دیجیتال خاورمیانه با سامانه بین المللی مدیریت مجلات و کتب، افتتاح مزرعه دانش بنیان و گردشگری دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی دو مدرسه عالی مهارتی، افتتاح تالار فرهنگی خدماتی فرهیختگان، حضور پررنگ در عرصه کارآفرینی ورزشی و درخشش باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از دیگر راهبردهای ماست که سال جاری (سال 99) رخ خواهد داد.

فراوری محتواهای فرهنگی دیجیتال

رسولی، فعالیت با بیان اینکه در عرصه فرهنگی نیز به فراوری محتواهای فرهنگی دیجیتال خواهیم پرداخت به خبرنگاران گفت: به طور کلی آمایش واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل براساس نیازسنجی ها و امکان سنجی ها برای تمرکز در 6 زمینه توسعه دانش بنیان صنعت گردشگری، بهبود نظام سلامت در استان اردبیل، توسعه صنایع تبدیلی، فراوری بذر، توسعه کسب وکارهای IT و بهبود سیستم و بهره وری اجرا شده است.

وی متذکر شد: براساس مطالعات و نیازسنجی های انجام گرفته آموزش های مهارتی در دو حوزه کسب وکارهای صنعت گردشگری و دیجیتالی در دستور کار بود و با توجه به ابلاغ دستورالعمل مدارس عالی مهارتی این دو حوزه کسب وکار در قالب مدارس عالی مهارتی در حال ساماندهی است.

انتهای پیغام/4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 628

به "از گشایش مزرعه دانش بنیان و گردشگری تا حضور در عرصه کارآفرینی ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از گشایش مزرعه دانش بنیان و گردشگری تا حضور در عرصه کارآفرینی ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید