ادعایی برای قهرمانی نداریم، برای سه امتیاز هفته چهارم کوشش می کنیم

به گزارش ارانیوز، به گزارش خبرنگاران در چارچوب دیدارهای هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان تیم رده دومی پارس آراش شیراز که با سه پیروزی و 9 امتیاز در تعقیب تیم سایپا است در شیراز میزبان تیم رده هشتمی رهیاب گستر تهران خواهد بود.

ادعایی برای قهرمانی نداریم، برای سه امتیاز هفته چهارم کوشش می کنیم

نجمه برزگر سرمربی تیم فوتسال پارس آرا شیراز در تبادل نظر با خبرنگاران درباره بازی روز آدینه تیمش مقابل رهیاب گفت: بازی سختی مقابل این تیم داریم. شاید رهیاب در حال حاضر صندلی خوبی در جدول ندارد ولی این تیم قهرمان لیگ یک بوده و راهی لیگ برتر شده است. این تیم مربی خوبی در اختیار دارد. شناختی زیادی نسبت به این تیم نداریم ولی کوشش خود را خواهیم کرد تا هر سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

برزگر در ادامه درباره هدف تیمش در رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: ادعایی نداریم که بگویم برای قهرمانی می جنگیم. فقط کوشش خواهیم کرد تا هفته به هفته خوب و بهتر شویم و خودمان را اثبات کنیم. بدون ادعا کارمان را انجام خواهیم داد.

وی اضافه کرد: متاسفانه به دلیل مسائل اقتصادی پیروز نشدم بازیکنان مد نظر را جذب کنم چرا که مبلغ درخواستی آنها بالا بود. تقریبا 95 درصد تیم را بازیکنان بومی تشکیل می دهند. به هرحال شرایط اقتصادی لیگ بانوان خوب نیست و درگیر مسائل اقتصادی و قراردادها هستیم. بازیکنان تیم مبلغ قرار داد بالایی ندارند و بیش تر به خاطر عشق، علاقه و تعصب به شهرشان بازی می نمایند.

برزگر در انتها گفت: امیدوارم حمایت از فوتسال و ورزش بانوان بیش تر گردد. بانوان حرف برای گفتن زیاد دارند به شرطی که به آنها اهمیت داده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 12

به "ادعایی برای قهرمانی نداریم، برای سه امتیاز هفته چهارم کوشش می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعایی برای قهرمانی نداریم، برای سه امتیاز هفته چهارم کوشش می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید