اخباری از حمله به کاروان آمریکا در مرز عراق با کویت

به گزارش ارانیوز، یکی از گروه های مقاومت عراق از حمله به کاروان نیروهای آمریکایی در گذرگاه مرزی جریشان خبر داد.

اخباری از حمله به کاروان آمریکا در مرز عراق با کویت

گروه اصحاب کهف از حمله به گذرگاه جریشان در مرز با کویت خبر داد که آمریکایی ها از آن برای انتقال تجهیزات لجستیک استفاده می کنند.

همچنین فیلمی از سوی این گروه در این خصوص منتشر شده است.

پیش از این رویترز به نقل از منابع امنیتی در عراق گزارش داد انفجاری در گذرگاه جریشان در مرز با کویت رخ داده که کاروان تجهیزات نیروهای آمریکایی را هدف گرفته بود.

این خبرگزاری درخصوص این که آیا سربازان آمریکایی حاضر در این کاروان یا شخص دیگری در این انفجار که گفته شده پیش از ساعت 9 شب به وقت بغداد رخ داد زخمی شده باشند گزارشی نداد.

یک منبع امنیتی هم گفته بود که این انفجار توسط گروهی مسلح صورت گرفت و پایگاه نیروهای آمریکایی در نزدیکی گذرگاه الجریشان را هدف قرار داد.

اما دیگر منابع گفتند انفجار کاروان نیروهای آمریکایی را هدف گرفته است و سفارت آمریکا در کویت هم گفت در حال بررسی این موضوع است.

از سوی دیگر، مدینه نیوز، تحسین الخفاجی، فرماندهی مشترک عملیات عراق صحت اخبار منتشر شده درباره اقدامات خرابکارانه و وقوع حمله در مرز با کویت در گذرگاه جریشان را رد کرد.

وی به خبر گزاری سی ان ان گفت: برخی خبرگزاری ها از اقدامات خربکارانه در گذرگاه جریشان صحبت میکنند و تاکید می کنم این گونه اخبار صحت ندارد.

رئیس ستاد کل ارتش کویت هم گفت اخبار منتشر شده درباره حمله به یکی از مراکز در گذرگاه مرزی با عراق صحت ندارد و در این منطقه امنیت و ثبات برقرار است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: eranews.ir شناسه مطلب: 861

به "اخباری از حمله به کاروان آمریکا در مرز عراق با کویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخباری از حمله به کاروان آمریکا در مرز عراق با کویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید